שלום לוי: "רפי בוסקילה צריך לבוא וללחוץ לי יד"

מאמן בית שאן מתרגש לקראת האקסית ממגדל העמק: "תחושה מוזרה. אני מאוד מתרגש. נתק עם רפי בוסקילה? לא מתעסק בזה. אני איש של שלום. אני הראשון שנתתי לבוסקילה במה בכדורגל". רפי בוסקילה: "אני ושלום חברים. משחק קריטי, ניצחון ירחיק אותנו מהקו האדום"

"מוזר לי מאוד לשחק מול מגדל העמק. זוהי עיר שבה נולדתי, גדלתי וצמחתי. בהפועל מגדל העמק עברתי כמעט כל תפקיד אפשרי: "שחקן, מאמן, עוזר מאמן ואפילו מנג'ר. אני סוג של סמל בעיר הזו. זו פעם ראשונה שאני משחק מול מגדל העמק והאמת היא שאני מאוד נרגש". כך אומר מאמן הפועל בית שאן, שלום לוי, שיפגוש היום (ו', 13:00) את מגדל העמק לקרב תחתית לוהט.

• קשה להצביע על פייבוריטית

לפני היציאה לפגרה מגדל העמק השיגה ניצחון גדול על כפר כנא 4:3, שהחזיר במעט את השקט למערכת. נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 15 נקודות ובמשחק הקרוב תחסר את רם סופר (צהובים) ועידן ג'רארד (פצוע).
הפועל בית שאן מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם 11 נקודות. לפני הפגרה חילצה תיקו חוץ מול גלבוע (1:1) עם שלום לוי, שהצליח במשחק הכורה שלו לבלום רצף שלילי של 7 הפסדים. למרות הבעיות הכלכליות, נדמה כי רוח חדשה נושבת בבית שאן מאז הגעתו של שלום לוי, שזוכה להערכה גדולה אצל השחקנים והאוהדים. קצת קשה להצביע על פייבוריטית, אבל העובדה שמגדל העמק תארח את המשחק בביתה אולי יעניק לה יתרון קל על הנייר.


"אני משחק מול מגדל העמק ולא מול בוסקילה. מעדיף לא להתעסק בדברים שמעבר לכדורגל. אני איש של שלום. תהיה לחיצת יד לפני המשחק? בוסקילה קטן ממני והוא זה שצריך לבוא וללחוץ לי יד."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• יריבות גדולה ולא רק כדורגל

מעבר לעובדה שמדובר במשחק קריטי עבור שתי קבוצות שנאבקות בתחתית, המפגש הזה טומן בחובו גם יריבות גדולה בגזרת המאמנים. "כבר תקופה שיש נתק בין שלום לוי ורפי בוסקילה. הסיבה? שלום לוי היה מועמד לחתום בקיץ בדבורייה, אבל בסופו של דבר בוסקילה חתם שם ומאז חתול שחור עבר ביניהם", אומרים גורמים במגדל העמק.
כך או כך, שני המאמנים משדרים ממלכתיות לפני המפגש ביניהם. "מדובר במשחק חשוב עבור שתי הקבוצות נמצאות בסיטואציה לא פשוטה", אומר שלום לוי, "יש לנו שחקנים מחויבים. אני מאמין שאפשר להוציא תוצאה טובה במגדל העמק ".
לגבי היריבות הסמויה עם רפי בוסקילה, הוסיף לוי באלגנטיות: "אני משחק מול מגדל העמק ולא מול בוסקילה. מעדיף לא להתעסק בדברים שמעבר לכדורגל. אני איש של שלום. תהיה לחיצת יד לפני המשחק? בוסקילה קטן ממני והוא זה שצריך לבוא וללחוץ לי יד. אולי אנשים לא זוכרים, אבל בתקופה שהייתי מנג'ר במגדל העמק ודני גולן היה מאמן כאן, אז ני אמרתי לגולן לקחת את בוסקילה ובעצם הענקתי לו לראשונה במה".

• "הסיבוב השני תמיד יותר קשה"

רפי בוסקילה, שמצליח לייצב לאט לאט את השורות במגדל העמק, אומר: "בשבועיים של הפגרה התאמנו טוב ויצאנו לשני ימי גיבוש. אנחנו מתכוננים לסיבוב שני שצפוי להיות יותר קשה, כי כל הקבוצות מתחזקות. המשחק מול בית שאן הוא מאוד קריטי עבורנו. במקרה של ניצחון אנחנו יכולים לברוח מהקו האדום, ומצד שני הפסד עלול לגרור אותנו למטה. עשינו ניצחון גדול מול כפר כנא ואני מקווה שנמשיך את המומנטום".
לגבי המפגש הפיקנטי מול שלום לוי, הוסיף בוסקילה: "אני ושלום לוי חברים טובים, בני אותה עיר ואין בינינו שום יריבות. היריבות היחידה שיש היא יריבות ספורטיבית".