שכונה במגדל העמק: אין הנהלה, אבל יש מאמן חדש

אחרי שההנהלה התפטרה והמאמן קובי דנינו עזב בגלל התנהלות שכונתית, הכאוס במועדון נמשך. בינתיים רפי בוסקילה מונה למאמן הקבוצה ע"י מחזיק תיק הספורט בעירייה. גורם במגדל העמק: "יש פה התנהלות שכונתית. הקבוצה הלכה אחורה 10 שנים. מישהו חייב לעשות פה סדר"

המאמן רפי בוסקילה חזר השבוע לקדנציה נוספת במועדון וקיבל את שרביט האימון במקומו של קובי דנינו, שעזב לפני כשבועיים בטון צורם.
מאז פתיחת העונה הקבוצה לא מצליחה להתרומם מבחינה מקצועית ונוסף על כך, ניכר חוסר שקט מוחלט בחדר ההלבשה ובכלל בקבוצה. וזאת כשחלק לא מבוטל מהשחקנים לא שידר על אותו גל עם המאמן דנינו, מה שהוביל למתח עצום במסדרונות המועדון.
וזה לא הכל. השיא הגיע בשבוע שעבר כאשר גם היו"ר הנרי איפרגן, מי שעמד בראש המערכת בארבע השנים האחרונות, עזב את תפקידו בטריקת דלת ואליו הצטרף גם חבר ההנהלה מקסים אוחיון.
בחזרה לרפי בוסקילה. כבר לפני יותר מחודש פורסם כאן ב"חדש בעמק" שהמאמן עשוי לחזור לכור מחצבתו. והשבוע, כאמור, זה קרה באופן רשמי אבל עוד לפניכן הייתה דרמה לא קטנה בעיר לגבי חזרתו. הסיבה: נכון לעכשיו אין הנהלה מסודרת בקבוצה שתקבל החלטות וקברניטי העיר היו צריכים לקבל את ההחלטה בעניין המאמן. בסופו של דבר בוסקילה מונה למאמן בתמיכתו של מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל, שבתקופה האחרונה לקח את העניינים לידיו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בוסקילה, מאמן מוכשר וכריזמטי שבעבר ידע ימים יפים בהפועל מגדל העמק כולל עלייה מליגה ב' לליגה א', לא מצליח בשנים האחרונות להרים את הקריירה שלו. בנקודת הזמן הנוכחית, הקריירה שלו נמצאת בנקודה בעייתית. את העונה הנוכחית הוא פתח בדבורייה מליגה ב', שהשקיעה תקציב אסטרונומי במטרה לעלות ליגה וגם שם לא הכל הלך חלק ועזב באמצע הדרך. לפניכן הוא היה גם בטבריה, מגדל העמק, נצרת עילית ואסי גלבוע. ובכל הקבוצות האלה הוא לא סיים עונה שלמה מסיבות שונות.
בוסקילה חוזר לקבוצה שנמצאת בסיטואציה לא פשוטה כשהיא במקום ה-15 בטבלה ועם ניצחון בודד ב-8 משחקים. הוא צפוי לקבל יד חופשית לבצע שינויים בסגל במטרה להחזיר את הקבוצה למסלול. התחושה הכללית היא שמגדל העמק הייתה זקוקה לרפי בוסקילה, אך בוסקילה עצמו היה זקוק למגדל העמק לא פחות, אחרי כל מה שעבר בשנים האחרונות.
כך או כך, בינתיים הרוחות במגדל העמק מסרבות להירגע ומסביב למועדון נשמעת ביקורת נוקבת על ההתנהלות ועל אופן קבלת ההחלטות. "מה שקורה בתקופה האחרונה במגדל העמק זה פשוט שכונה. הכדורגל בעיר חזר 10 שנים אחורה. מישהו חייב לקחת אחריות ולעשות פה סדר".