שינויים פרסונליים במחלקת הנוער של הפועל עפולה

מחלקת הנוער של עפולה פתחה עונה. לצד השינויים הפרסונליים בצוות המקצועי, במחלקה מקווים שהמעבר מהמגרש בוולפסון לסינטטי בעפולה עילית לא יפגע במחלקה. עמי אסייג: "השאיפה היא לשמור על כמות של 370 ילדים, ומקווים שתהיה עונה רגועה בנוער"

 

יוצאים לדרך: שבועיים אחרי שקבוצת הנוער פתחה את אימוניה, השבוע גם שאר קבוצות המחלקה פתחו את אימוניהן, כשברקע נעשו לא מעט שינויים פרסונליים.

השינוי הבולט ביותר הוא כמובן בקבוצת הנוער, אותה יאמן יוסי עמר שהחליף את קלוד דהן. במקביל, כדורגלן העבר יוסי יעקב מונה למנהל הקבוצה. כמו כן, מאיר ארמה יאמן את קבוצת נערים א', קלוד דהן יאמן את קבוצת נערים ב' ובמקביל יהיה אחראי על ניהול ביה"ס לכדורגל, שם גם יאמן שתי קבוצות. יאיר סילקו, שאימן אשתקד בנערים ב', יאמן השנה את נערים ג'. דימיטרי סרקולסקי יאמן את קבוצת ילדים א', וקבוצת ילדים ב' עברה לידיו של רודריגו גטיקה, ששימש אשתקד כעוזר מאמן בבוגרים של מגדל העמק.

• גולן מלול ישמש כמאמן שוערים

אנטולי חילוב ישמש כמאמן ילדים ג' ובמקביל ישמש כמאמן כושר של המחלקה ושל הבוגרים. רומן זולו, אחד מעוזריו של אייל לחמן, ישמש גם כמאמן שוערים בקבוצות הילדים של המחלקה. כמו כן, מתן קוטיגרו יאמן בבי"הס לכדורגל, ומאמן השוערים של קבוצות הנוער והנערים יהיה שוער העבר גולן מלול.

קלוד דהן יאמן את קבוצת נערים ב' ובמקביל יהיה אחראי על ניהול ביה"ס לכדורגל
קלוד דהן יאמן את קבוצת נערים ב' ובמקביל יהיה אחראי על ניהול ביה"ס לכדורגל

במחלקת הנוער מקווים שהמעבר מהמגרש המיתולוגי בוולפסון למגרש הסינטטי בעפולה עילית לא תיצור בעיה. "בעונה שעברה המחלקה, כולל ביה"ס לכדורגל, מנתה יותר מ-370 ילדים (מספר שיא). המטרה שלנו היא לשמור על הכמות הזו. אני מקווה שהמעבר למגרש הסינטטי לא יפגע בנו". לגבי המטרות המקצועיות הוסיף אסייג: "מקווים שתהיה לנו עונה שקטה ורגועה בנוער, וכמו כן יש לנו כוונה לשלב כמה שיותר שחקנים מנערים א' בקבוצת הנוער בכדי לבנות בסיס טוב".