מי העביר לילה סוער במועדון "הבאר"? וג'ילברטו קלאוול חוגג כריסטמס. פלאש! – רכילות בעמק

רגע לפני המפגש הלוהט בין טבריה למגדל העמק שני החברים הטובים, שינהר מורד (מגדל העמק) ועמיר אבלס (טבריה), התענגו יחד על סופגניות. השאלה למי מהם יהיה חשק לאכול סופגנייה אחרי המשחק בשישי?

לידיעת הקורא המתמיד אבי רביבו: הבליינים במועדון "הבאר" בתל- אביב דיווחו לנו שבמהלך השבוע העברת לילה סוער במועדון. עוד סיפרו לנו…שבשלב מסוים החזקת מיקרופון ביד והתחלת לשיר. נשמח לקבל פרטים בנושא.

חברת שריג אלקטריק, יבואנית מותג מוצרי החשמל לבית ולמטבח Morphy Richards, בחרה בזוג ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר (מאמן נצרת עילית) לשמש כפרזנטורים החדשים של המותג. עוווופר…יש להם את זה.

קובי שריקי
קובי שריקי אב למופת עם היורשים

הנרות הללו שאנו מדליקים: הבועט קובי שריקי מדליק נר אחרון של חנוכה עם הזאטוטים המתוקים שלו.

המשקיע בע"מ: מאמן כדורגל מעפולה שיש לו חוש עסקי מפותח החליט לקנות שטח אדמה באזור C בעפולה מאחורי מתחם יוקלר.  אנחנו מניחים שבעוד כמה שנים הוא יקטוף את הג'ובות. שא ברכה.

• זוג למופת: שושנה אפרים, האישה המדהימה של עמרם אפרים, חגגה השבוע יום הולדת. הבעל המסור לא נשאר אדיש לאירוע ודאג לפרגן לה עם יום מיוחד שכלל שפע של פינוקים והפתעות. גברים, תלמדו ממנו.

קלאוול
קלאוול הזר העפולאי וזוגתו יחגגו את הכריסמס בארץ הקודש

בזמן שעם ישראל חגג את חג החנוכה, הזר של הפועל עפולה ג'ילברטו קלאוול קפץ לנצרת ופתח באופן רשמי את חגיגות חג המולד.

דיווח רפואי: כדורגלן הפועל מגדל העמק אדיר דנין שבר את הקרסול ודקה אחרי שיצא מהמיון העלה סטטוס מרגש בפייסבוק: "זה מה שרצה הבורא. מה שנישאר זה לחזור חזק יותר, לחייך יותר ולהמשיך להאמין". ולנו לא נותר אלא לשלוח החלמה מהירה.

ציפור קטנה לחשה לנו: המאמן הלאומי לשעבר שלמה שרף ופרשן הספורט ניב רסקין התיישב השבוע על ארוחת בשרים במסעדת האחוזה. למקרה שתהיתם, השניים קיבלו שירות וי.איי.פי והשאירו טיפ שמן במיוחד.