שחקני עפולה: "היינו צריכים לקבל שכר לפני 10 ימים"

שחקני הפועל עפולה ממתינים למשכורות. ובינתיים עם ראובן עטר על הקווים הקבוצה השיגה נקודה אחת בשני משחקים, והמאמן מנמיך ציפיות: "רוצים להישאר בליגה". קשר יהודי ממוצא רוסי הגיע למבחנים

אין שינוי ביכולת, לפחות בינתיים: בשני המשחקים שהמאמן החדש ראובן עטר עמד על הקווים של הפועל עפולה הקבוצה השיגה נקודה אחת בלבד, וזאת אחרי שהפסידה מול הפועל פ"ת בבית וסיימה בתיקו 2:2 במחזור האחרון מול בני לוד. מבחינת יכולת, כך טוענים גורמים בקבוצה, אין שינוי ביכולת ונראה שהקבוצה ממשיכה לדשדש בדיוק כמו שהיה תחת אייל לחמן. "אומנם יש שינוי בעמדת המאמן, אבל זה לא אומר כלום ולא מבטיח כלום. בינתיים היכולת היא אותה יכולת. מה חשבו שראובן עטר בעצמו משחק?".
למרות ההצהרות האופטימיות של ההנהלה לגבי הרצון להגיע לפלייאוף העליון, המאמן ראובן עטר, עצמו, הבהיר באמצעי התקשורת לאחר התיקו מול בני לוד כי "המטרה היא להישאר בליגה".
בעניין אחר. שחקני הקבוצה היו אמורים לקבל את שכרם ב- 20 לחודש ונכון לעכשיו הם טרם קיבלו את שכרם. "היינו אמורים לקבל משכורת לפני עשרה ימים ולא קיבלנו בינתיים. אני מקווה שלא יהיו בעיות".
בינתיים הקבוצה עושה מאמצים גדולים לחזק הסגל את רגע לפני חלון ההעברות. אתמול הגיע לאימון קשר יהודי ממוצא רוסי בשם רומן סטאריקוב, קשר יהודי ממוצא רוסי, החל להתאמן.