שחקנים בעפולה: "היינו משוכנעים שאייל לחמן יפוטר"

אחרי 48 שעות דרמטיות של אי ודאות סביב עתידו של המאמן אייל לחמן ודיבורים על הגעתו של ירון הוכנבוים, ראשי הפועל עפולה נפגשו גם לחמן הודיעו בסוף: "החלטנו להעניק לו צ'אנס נוסף"

סערה בהפועל עפולה: בעקבות פתיחת העונה המאכזבת ובמיוחד לאור התבוסה הביתית המשפילה במחזור האחרון 5:2 מול בית"ר ת"א/רמלה, היה נדמה כי בסופ"ש האחרון ראשי המועדון מאבדים את הסבלנות לחלוטין. הם מתחו ביקורת חריפה על המאמן אייל לחמן, שלדעתם יש לו חלק גדול בתוצאות המאכזבות. גורמים בהנהלה כבר החלו לגשש לגבי מספר מועמדים ובמקביל דיברו על כך שאייל לחמן עלול לראות את הדרך החוצה. בין לבין השחקנים התעדכנו בכל הדברים והיו מבולבלים נוכח המצב הלא נעים. עד יום ראשון בלילה היה נדמה כי לחמן יפוטר מתפקידו כשמסביב גברו השמועות שירון הכונבוים הולך להחליף אותו. אלא שאתמול, יום שני בצהריים ראשי הקבוצה נפגשו עם המאמן אייל לחמן ולאחר שיחה ארוכה הודיעו בקצרה. "החלטנו להעניק לאייל לחמן צ'אנס אחרון", אמר גורם בכיר במועדון.

שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "לא נעים כל מה שקורה מסביב ובטח שלא תורם לאף אחד כאן. אנחנו השחקנים היינו משוכנעים שיפטרו את אייל לחמן, אבל בסוף זה לא קרה".