שחקנים במגדל העמק: "אנחנו מועמדים חזקים לירידה"

אווירת ייאוש במגדל העמק שמוצאת את עצמה במרחק 4 נקודות ממבחני הישארות. בקבוצה מביעים פסימיות עמוקה נוכח היכולת הירודה בתקופה האחרונה: "ההגנה לא מתפקדת, וגם לא ההתקפה. אנחנו בצרות צרורות ומועמדים חזקים לירידה". הקבוצה תארח היום (ו', 15:00) את המוליכה מנשר שלא ניצחה ב-3 המחזורים האחרונים

"אנחנו לא דומים לכלום, ולא מסוגלים לכלום. ההגנה לא מתפקדת, וגם לא ההתקפה. אנחנו בצרות צרורות ומועמדים חזקים לירידה". במגדל העמק חוו תקופות קשות העונה, אבל עושה רושם שהימים האלה הם הקשים ביותר, שמשהו נשבר במועדון.

הפועל מגדל העמק מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם 28 נקודות, מרחק 4 נקודות ממקום שבו הולכים למבחני הישארות. מאז פתיחת הסיבוב השני (10 משחקים) הקבוצה צברה שני ניצחונות בלבד, מול מעלות והפועל בית שאן, נתון עגום שמלמד משהו על היכולת הירודה של הקבוצה.

ואם לא די בצרות הקיימות אז הקבוצה נכנסת לרצף משחקים קשה מאוד על הנייר. שימו לב ליריבות הבאות של מגדל העמק בחמשת המחזורים המכריעים של העונה: המוליכה עירוני נשר, השנייה בטבלה עירוני טבריה, הפועל כפר-כנא שרוצה פלייאוף עליון, אסי גלבוע שנמצאת במצב דומה בטבלה, ומכבי דליה שנלחמת על החייה בליגה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בקיצור ולעניין, כל משחק יותר קשה מהשני, ולא בכדי אווירת פסימיות עוטפת את אנשי המועדון. "אני מסתכל על סדרת המשחקים שנותרה לנו, ומתקשה לראות משחק שבו יש לנו סיכוי להוציא נקודות", אומר שחקן בקבוצה בטון שבור, "יש לנו שלושה מפגשים מול קבוצות הצמרת ושני מפגשים מול קבוצות שנלחמות על חייהן בליגה. אנחנו במצב קשה מאוד".

הקבוצה של שלום לוי תארח היום (ו', 15:00) את המוליכה עירוני נשר. אומנם היריבה מנשר מזייפת בתקופה האחרונה ולא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, אבל היא עדיין פייבוריטית ברורה לנצח. "דווקא במשחק הזה הלחץ הוא יותר על נשר. אף אחד לא מצפה מאתנו לנצח כי כולם מודעים לפערי הרמות הבולטים. ואולי דווקא כאן אפשר להפתיע ולהוציא נקודות", אומר שחקן במגדל העמק לקראת המשחק. מוטי אוחיון ולידור כהן, שלא שיחקו במחזור הקודם בגלל צהובים, צפויים לחזור להרכב.