שחקנים בבית שאן זועמים: "חצי שנה לא קיבלנו שכר"

אחרי שלא קיבלו שכר יותר מחצי שנה, שחקני הפועל בית שאן ממשיכים במחאה ומודיעים בצורה חד משמעית: "לא נחזור לפעילות כל עוד לא נקבל שכר". שינהר מורד: "חצי שנה השחקנים לא קיבלו שכר. איפה נשמע דבר כזה?". אדיר דיין: "אם לעירייה לא אכפת אז שהקבוצה תתפרק" 

הפועל בית שאן בדרך לפירוק: שחקני הפועל בית שאן לא קיבלו שכר למעלה מחצי שנה. למרות זאת, בכל התקופה האחרונה הם הקפידו להגיע לאימונים ולמשחקים על סמך הבטחות שווא, וכשהם מממנים מכיסם את הנסיעות לאימונים. אלא שכעת פקעה סבלנותם ובשבוע האחרון הם החליטו לא להופיע למשחק מול הפועל ירושלים בתקווה שזה יזיז משהו אצל מקבלי ההחלטות בעניין השכר. במידה והקבוצה לא תופיע למשחק נוסף (מול הפועל רובי שפירא) זה עלול לגרור את הקבוצה לפירוק.
השחקן העפולאי המוכשר, שינהר מורד, מספר על המציאות העגומה: "הזוי מה שקורה פה בקבוצה. כבר כמה חודשים שמושכים אותנו עם סיפורים והבטחות ללא כיסוי. בעירייה צוחקים עלינו. החלטנו לעשות לזה סוף. יש גבול לכל דבר. יותר לא נופיע למשחקים. איפה נשמע דבר כזה ששחקנים לא קיבלו שכר חצי שנה? פשוט בושה וחרפה".
הקפטן אדיר דיין הוסיף בטון זועם: "שחקנים פה נכנסו למינוסים בבנק. זה לא אמיתי מה שקורה פה. השחקנים מגיעים מכל מיני מקומות ברכבות וברכבים ומשלמים מכיסם הפרטי. אם לעירייה לא אכפת מהשחקנים אז יותר לא נופיע למשחקים ושהקבוצה תתפרק".