שחקן בעפולה: "חבל שבהנהלה לא מאפשרים ללחמן לעבוד בשקט"

על פי גורמים במועדון, מעמדו של אייל לחמן שוב מתערער וראובן עטר, שנכח במשחק האחרון של עפולה, הוזכר כמועמד להחליפו. גורם בקבוצה: "מנסים לגרום ללחמן ללכת וזה לא יקרה"

 

 

לא רגוע בהפועל עפולה: על פי  גורמים במועדון משחק החוץ (ו', 15:00) מול מכבי הרצליה מסומן כמשחק קריטי מאוד עבור המאמן אייל לחמן, שבמקרה של הפסד עשוי לשלם את המחיר. וזאת אחרי שבוע סוער שבו דיברו בעפולה על מועמדים אפשריים לרשת את אייל לחמן במקרה שיפוטר.
לפי שעה השם הבולט הוא ראובן עטר, שנכח במגרש בעפולה בהפסד מול ראשון לציון ואף התיישב ביציע הכבוד ליד הנשיא ששי יעקב. בשיחות סגורות אמרו השבוע גורמים במועדון כי היו גישושים עם עטר ואף נלקח בחשבון אופציה שהוא ישמש כמנג'ר במועדון.
שחקן בכיר בקבוצה יצא השבוע להגנתו של המאמן לחמן ואמר: "זו לא הפעם הראשונה העונה שבה מדברים על שינוי בעמדת המאמן. חבל מאוד שיש את כל הדיבורים האלה שבעצם לא מאפשרים ללחמן לעבוד בשקט. זה דברים שפוגעים במועדון ולא מוסיפים שקט לקבוצה".
גורם אחר בקבוצה הוסיף ואמר: "כל הדיבורים והכתבות נועדו לגרום לאייל לחמן לקחת אחריות ולהתפטר. בהנהלה יכולים לשכוח מזה כי לחמן לא ילך".

סמוך לזרזיר: 2 פצועים קשה בתאונת דרכים

|

כינרת: שני אירועי הצלה בתוך כשעה

|