שוכמן: "ניצחון על קרית אתא יבטיח לנו את המקום הראשון"

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שעזרו לקבוצה לפתוח פער של 2 נקודות פור בפסגה, קפטן גלבוע גליל, חואקין שוכמן, מייחס חשיבות גדולה למשחק העונה מול קרית אתא (גן נר, 19:40). עפולה יוצאת לדרבי מסקרן מול מגדל העמק (19:30)

הערב ייערך המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל, כשבמוקד יעמוד המפגש המסקרן בין המוליכה הפועל גלבוע/גליל לשנייה בטבלה קרית אתא (שידור ישיר בערוץ 56).

חניכיו של אריאל בית הלחמי (35 נקודות) מגיעים למשחק הזה במומנטום פנטסטי. גלבוע/גליל השיגה ארבעה ניצחונות רצופים, ונכון לעכשיו היא מובילה עם 2 נקודות פור בפסגה. הקבוצה של יוסי בונן (33 נקודות), לעומת זאת, מגיעה אחרי הפסד ביתי מפתיע לכפר סבא (60:63) כשהיא יודעת שהפסד נוסף בגן נר עלול לדרדר אותה עד למקום הרביעי. בסיבוב הקודם קרית אתא ניצחה 72:79, אך הפעם גלבוע גליל נחשבת לפייבוריטית ברורה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

קפטן גלבוע/גליל, חואקין שוכמן, אמר לקראת המשחק החשוב: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה ונראה כי הקבוצה נמצאת בדרך הנכונה. מצפה לנו משחק קשה מאוד מול קרית אתא. אם נצליח לעבור את המכשול הזה בהצלחה אז כנראה שנבטיח לעצמנו את המקום הראשון, אלא עם יקרה משהו בלתי צפוי בהמשך הדרך".

• מפגש האקסים במגדל העמק

בתוך כך, הפועל עפולה (מקום שלישי, 33 נקודות) והפועל מגדל העמק (מקום 10, 24 נקודות) יפגשו לדרבי מסקרן באולם יערת העמק (19:30). המשחק הזה טומן בחובו הרבה מאוד פיקנטריה. כאשר לא פחות מחמישה שחקני הפועל עפולה-זיו בן צבי, קלי בידלר, נועם מטלון, גל טסלר ורז אמיתי-יפגשו את האקסית ממגדל העמק. הקבוצה של רועי פרל מגיעה אחרי ניצחון ביתי 66:79 על הפועל רמת גן/גבעתיים, כשהיא יודעת שמעידה נוספת עלולה להרחיק אותה משמעותית מהפסגה. הזר החדש קלי בידלר סיפק בשבוע שעבר בכורה מוצלחת עם 23 נקודות, ובעפולה מקווים שהוא ייתן את אותה תפוקה גם מול האקסית. מגדל העמק מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים ותנסה להפתיע את עפולה במטרה להתקרב לשמינייה הראשונה.