שוכמן: "המטרה היא לעלות ליגה, ואנחנו בכיוון הנכון"

אחרי הניצחון הדרמטי מול הפועל ב"ש בחוץ, בגלבוע גליל נערכים לקראת המפגש הביתי מול עירוני ר"ג, שנחשבת למשוכה רצינית. הקפטן חואקין שוכמן: "יש לנו קבוצה מלוכדת. הניצחון על הפועל ב"ש הוא סוג של הצהרת כוונות. עירוני ר"ג? זה לא משחק פשוט בכלל"

 

מקווה להישאר מושלמת: הקבוצה השאפתנית של אריאל בית הלחמי, שפתחה את העונה בצורה נהדרת עם שלושה ניצחונות רצופים, תנסה לשמור על המומנטום החיובי שלה גם משחק הביתי הקרוב מול עירוני ר"ג בגן נר במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית.

גלבוע גליל, שגברה במחזור האחרון בחוץ על הפועל באר שבע החזקה בתוצאה 70:72, היא אחת משלוש הקבוצות (גם עפולה ויבנה) שעדיין שמרה על מאזן מושלם.


"באנו למשחק מול הפועל ב"ש מאוד מפוקסים. הייתה אווירה נהדרת כיאה למשחק בין שתי קבוצות צמרת. הניצחון הזה היה סוג של הצהרת כוונות מבחינתנו", סיפר הקפטן חואקין שוכמן, לאחר הניצחון הדרמטי על הקבוצה הדרומית, שנחלה הפסד בכורה העונה.


"זה לא סוד שהמטרה שלנו היא לעלות ליגה", הוסיף הקפטן, "ואין ספק שהניצחון בבאר שבע זה צעד משמעותי עבורנו לקראת ההמשך. יש לנו קבוצה טובה ומלוכדת ואנחנו בכיוון הנכון".

לקראת המשחק הביתי מול עירוני ר"ג, יריבה שעד כה רשמה הפסד אחד ושני ניצחונות ונחשבת למשוכה רצינית, הוסיף שוכמן: "זה לא משחק פשוט בכלל. אני שמח שלפחות אנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו. אני מקווה שנמשיך את רצף הניצחונות".