שוחרי חיל האוויר "נחתו" למבצע התנדבות בעפולה

150 שוחרים פעלו בארגונים ועמותות בבירת העמק- במבצע חנוכה מיוחד ומדליק. צילום: דובר צה״ל

אמש, יצאו שוחרי חיל האוויר של מחוז הצפון ומפקדיהם להתנדבות בקהילה בעיר עפולה לכבוד חג החנוכה.
פרויקט "פלדה כחולה" של חיל האוויר מכיל כיתות בבתי ספר שונים המהוות שלוחות לימוד של החיל. בשלוחות לומדים שוחרי חיל האוויר, תלמידי תיכון המשתייכים לחיל ולומדים לימודים תיכוניים ומקצועיים על מדים. מטרת המכללות הטכנולוגיות והשלוחות השונות שמרכיבות יחד את מסלול "פלדה כחולה" היא להכשיר בני נוער לשירות משמעותי במערך הטכני של חיל האוויר. החיל מקדם את שוחריו לשנות, להשפיע על הסביבה וליצור יחד עולם טוב יותר.

שוחרי חיל האוויר באו ושמחו את דיירי מישלב בעפולה
שוחרי חיל האוויר באו ושמחו את דיירי מישלב בעפולה

ביום ההתנדבות השתתפו 150 שוחרים מכלל שלוחות הצפון: שלוחת אורט חצור הגלילית, שלוחת הרב תחומי "שחקים" נהריה, שלוחת "נופרים" טבריה, שלוחת ישיבה תיכונית אמי"ת "יהודה" עפולה, שלוחת ישיבה תיכונית למדעים ואומנויות קרית אתא ושלוחת ישיבה תיכונית "בני עקיבא" מירון.
מוקדי ההתנדבות היו במספר מקומות בעפולה ובין היתר בעמותת ״יד לקהילה", בעמותת דור לדור- מרכז יום לקשיש, בית עמית בעפולה עלית, עמותת אנוש, מחלקת ילדים במרכז הרפואי העמק ובית האבות משלב בגבעת המורה.

שוחרי חיל האוויר בפעילות משותפת במישלב עפולה
שוחרי חיל האוויר בפעילות משותפת במישלב עפולה

"אנחנו בשוחרות חיל האוויר מאמינים שכחלק מהליך חינוכי חייבים לבוא ערכים המבוססים על שירות לקהילה. דבר המביא עמו את ראיית האחר, התחשבות בו ורצון לנתינה", אמר רס"ר אלון בסון, מפקד שלוחות הצפון והוסיף: ״תלמיד אשר פוגש וחשוף למצבים מיוחדים כמו בית עמית, מרכז יום לקשיש, "אנוש", לומד להעריך את היש ולראות בעצמו גורם משמעותי אשר יכול להשפיע על סביבתו לטובה ולהפוך את העולם למקום טוב יותר לעצמו ולקהילה".

 

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|