שבת של כדורגל: מה עשו הקבוצות המקומיות?

מחזור 23: בליגה א' צפון – אסי גלבוע ברחה אל אזור מרכז הטבלה לאחר שלא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים למרות הזעזוע שעברה בשבוע שעבר בעמדת המאמן, ובית שאן כבר עם הפסד שני ברציפות אבל עדיין במקום החמישי. ומגדל העמק בסחרור?

• הפועל אסי גלבוע – מכבי צור שלום 0:0

הקבוצה מהגלבוע עם המאמן החדש מוריס אוזן, אירחה ביום שישי במגרשה ביעל את קבוצת התחתית מכבי צור שלום החלשה המדורגת מתחת לקו האדום וסיימה עמה בתיקו את המשחק ללא שערים.
הנהלת הקבוצה מהגלבוע יכולה להיות מעודדת מכך שלמרות התפטרותו של רפי בוסקילה לפני כשבועיים, המאמן שהלך הביתה מסיבה קצת לא ברורה, וזאת  לאחר שהוציא את את הקבוצה מהבוץ לאחר פתיחת עונה מזעזעת שכללה החלפת שחקנים וגם מאמנים ביניהם איתן טייב שהגיע בסופו של דבר לבית שאן.

• הפועל מסילות בית שאן  – הפועל חדרה 1:0

הקבוצה תחת שרביטו של איתן טייב שחזר הביתה לבית שאן לקבוצת האם שלו לאחר פתיחת עונה מזעזעת באסי גלבוע,  כבר עם הפסד שני ברציפות ודווקא האחרון  מול השנייה בטבלה הפועל חדרה.
בארבעת המשחקים האחרונים הפסידו חניכיו של טייב דווקא מול שתי המובילות איכסל וחדרה, קצת מדאיג  לאור ההצהרות האחרונות בבית שאן על הרצון להתברג במאבקי הצמרת ובפלייאוף.

• הפועל מגדל העמק  – הפועל עירוני באקה אל גרבייה 0:1

הזעזוע לא עזר, גם לאחר התפטרותו של שלום לוי מאימון הקבוצה, במשחק הבכורה העונה של קובי דנינו כמאמן מגדל העמק, ממשיכה להפסיד וביום שישי הפסידה לאחרונה בטבלה בתוצאה 1:0.
מגדל העמק מדורגת בטבלה במקום ה- 10 במרחק סכנה של 5 נקודות מהקו האדום