שברו את הרצף: הפועל עפולה גברה על ר"ג בתוצאה 88:77

לאחר 3 הפסדים רצופים יכולים לנשום מעט בעפולה שגברה אמש על האחרונה בטבלה ר"ג ולמרות שדקות לסיום גרמו שחקניו של פרל לאוהדים דפיקות לב מואצות. מסתמן שהזר המחליף לטרידוואל קייל קייסי הוא בינגו של פרל.

לאחר שלושה הפסדים רצופים הפועל עפולה יכולה לנשום מעט לאחר שהערב גברה על האחרונה בטבלה עירוני ר"ג. אוראל לב הפך שחקן מוביל בקבוצתו של פרל שמשרה שקט ובטחון בפרקט והעלה את ממוצע הקליעות אתמול עם 15 נק'.  קייל קייסי שהחליף את טרידוואל מתגלה עד כה כבינגו עם מספרים מצויינים, אתמול הוא קלע 18 נק', קלט 8 ריב' וחטף שש פעמים. וגם סלוצקי הצעיר הגיע למשחק , קיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיו עם 11 נק'

מהלך המשחק
לאחר רבע ראשון מבולגן שכלל לא מעט איבודים של שתי הקבוצות ולמרות סיימה הקבוצה המקומית את הרבע ביתרון 23:7.
גם ברבע השני המשיך המשחק ברמתו הנמוכה כאשר ר"ג הפתיעה והצליחה לצמצם את יתרון עפולה ל-4 נק', אבל אז קבלה ר"ג מכה קשה לאחר שמרקו קילינגסוורת  הזר שחתם בקבוצה לאחרונה נפצע ולא חזר לאחר מכן לשחק, עפולה נצלה את חסרונו באופן חלקי והגדילה במעט את ההפרש, התוצאה בסיום המחצית 39:30.
ברבע השלישי שחקניו של רועי פרל פתחו מבער והגדילו את ההפרש ל-20 נק- 57:37, אבל אז האמריקאי ארון בראון וארליך שהוקפץ מהספסל הצליחו לנגוס מההפרש המבטיח ל-66:52.

אוראל לב. הפך שחקן מוביל בסגל של פרל, העלה את סקור הקליעות שלו ומשרה בגרות על הפרקט
אוראל לב. הפך שחקן מוביל בסגל של פרל, העלה את סקור הקליעות שלו ומשרה בגרות על הפרקט

ברבע הרביעי שנדמה היה שהוא הופך לגארבג'-טיים הורידה עפולה את הרגל מהגז ונעשה ופתאום משום מקום הצליחה ר"ג לחזור למשחק בהובלתו של יועד בית יוסף לצמצם את ההפרש רק ל-8 נק' ולגרום לדפיקות לב מואצות לאוהדים העפולאים באולם.
3 דקות לסיום המשחק בשיא ההתלהבות של הרמת-גנים חסימה גדולה של הזר האמריקאי שנחת במקומו של טרידווואל  קייל קייסי על שון לבנובסקי. ומנגד אסיסט מצויין של הבאנקר של פרל אוראל לב  לטל שבקור רוח מקפיא צלף שלשה גדולה והקפיץ את האולם.
בסיום נראה היה שהעצבים של שון לבנוסקי ושל קייל קייס בגדו בהם והתרחשה קטטיה קטנה שהסתיימה במהרה לאחר כובתה על ידי אנשי שתי הקבוצות

המאמן העפולאי רועי פרל יכול לנשום. לא היה רגוע לאורך המשחק
המאמן העפולאי רועי פרל יכול לנשום. לא היה רגוע לאורך המשחק

עד כה במאזנה של עפולה 84 ניצחונות ושמונה הפסדים.
בשלישי הבא(17/01) יוצאת הפועל עפולה למבחן חוץ קשה נגד הפועל כפר סבא  ממנה חטפה בראש בבית בעפולה עם רצון להוכיח שמאז הדברים השתנו.
קלעים:
הפועל עפולה: קייל קייסי 18 נק'( 8 כ"ח ו-6 חט'), ג'יילן קאנון 16 נק' ( 8 ריב' ו-5 חט'), אוראל לב 15 נק' (8 אס' ו-4 איב'), עומר טל 14 נק' (6 אס' ו-3-3 מ-3), תום סלוצקי 11 נק' (4-5 מהקו), רון סבג 7 נק' (5 אס'), נתנאל ארצי 3 נק', אליה סרור ועמית גרשון 2 נק' כ"א. שיחקו לא קלעו: גל ויונטה ואיתי ויינטראוב.

עירוני רמת גן: 35 נק'¬ (14-18 מהעונשין, 3-6 מ-3, 7 ריב' ו-6 איב' ב-40 דקות), יועד בית יוסף 12 נק' (6 אס' ו-8 איב'), ג'רמיין הול 7 נק' (7 כ"ח), עמית ארליך 6 נק', ארד הררי 5 נק', מרקו קילינגסוורת (7 ריב'), שון לבנובסקי (6 ריב') ועומר אל על (7 ריב') 4 נ"ק כ"א. שיחק ולא קלע: מקס רלבי.