שבוע של אהבה ומוזיקה בעמק

הראפר טונה
הראפר טונה

• בא לכם טונה?

אחרי שכבש את תחנות הרדיו עם שני להיטי הענק שלו: "גם זה יעבור" ו"רוק 30" – ביסס טונה את מקומו כאחד מהאמנים המרעננים והמדוברים של השנה. טונה. יוצר, ראפר ומפיק מוסיקאלי, לוקח חלק פעיל בסצנת ההיפ-הופ הישראלית בשנים האחרונות בהפקות שונות וביניהן: "טונה מן ג'ונס" כמו כן – כתב, הלחין והשתתף בלהיט: "בור ועם הארץ" של נצ'י נצ', אותו הפיק יחד עם חברו להרכב ניר דנן, השניים הפיקו גם את "קפה וסיגריה". ביום שישי הם מגיעים לפאב הפינה בחמדיה. אל תפספסו.

לפרטים נוספים במבלים בעמק

 

עדן בן זקן,
עדן בן זקן. מגיעה לרדיו בר

• "מלכת השושנים" באה לקיבוץ

עם שלושה סינגלים מצליחים: "מנגינה", "מלכת השושנים" ו – "שיכורים מאהבה" (12 מליון צפיות!), ואחרי ביקורות מדהימות,
השמעות בלתי פוסקות ברדיו ועשרות הופעות בשטח, עדן בן זקן, השם החם ביותר בתעשיית המוזיקה משחררת את אלבום הבכורה "מלכת השושנים", ומגיעה בשבת לרדיו בר בקיבוץ בית קשת.
מיטב השמות הבולטים בתעשיית המוזיקה לקחו חלק בכתיבת והלחנת האלבום: דנה וחנה לפידות, דולב רם, פן חזות, גילי זכאי, אורי בן ארי, חן הררי, אבי אוחיון, אסף צרויה, משה בן אברהם, אייל חייא, גל שריג ונאור סינוואני. על העיבודים והפקת השירים מנצחים: יעקב למאי, תמיר צור, ינון יהל, הנרי, שי ראובני, דודו קומה ואלי קשת. עדן בן זקן מועמדת לתואר זמרת השנה במצעדים השנתיים, זו ללא ספק היתה השנה שלה.

לפרטים נוספים במבלים בעמק

שי צברי
שי צברי.גרוב ים תיכוני

• קשה בלילה

אחרי "קשה בלילה" שהיה אחד הלהיטים הגדולים של השנה החולפת, "המלך" שלא הותיר אף אוזן אדישה ו"לווי אותי", להיט הענק ומוצדק שבקע מכל גרון ונשא את דגל המהפכה הים תיכונית החדשה, יצא לאחרונה האלבום המלא של שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון אותו מלווה הופעה ייחודית וחד פעמית בהחלט.
שי צברי שיגיע בשבת לבית המרזח ברמת ישי פרץ לרדיו עם הסינגלים "מעליי דממה" מאלבומה של אהובה עוזרי ובשיר "בקרוב" של הפרויקט של עידן רייכל. ההופעה של שי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון צברה תאוצה בשנה האחרונה ברחבי הארץ וסוחפת אחריה קהל נאמן שהולך וגדל ומותירה את המבקרים פעורי פה ומענטזים ברחבה. המופע שעלה לראשונה בפסטיבל הפיוט של תל אביב ממשיך להלהיב את הקהל על במות קטנות כגדולות. מהופעות בעיירות פיתוח, דרך במות נידחות בתחנות דלק למועדונים בדרום ובצפון ועד הבמות המרכזיות של פסטיבלי המוזיקה האלטרנטיבית והממוסדת כאחד.

לפרטים נוספים במבלים בעמק
אירועים נוספים בלוח האירועים 

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|