רפי בוסקילה רתח מזעם: "השופט גמר אותנו"

אסי גלבוע המאכזבת רשמה עוד תבוסה ביתית, הפעם 3:0 לחדרה שטיפסה לפסגה. בגלבוע האשימו את השופט: "הוא איבד שליטה במשחק". בני סימנטוב, שהורחק באדום: "נשבע שלא נגעתי ביד"

 

אסי גלבוע בצרות צרורות: הקבוצה של רפי בוסקילה רשמה עוד תבוסה ביתית, הפעם 3:0 להפועל חדרה החזקה שטיפסה זמנית למקום הראשון בטבלה.
אחרי הבאתם של שני שחקנים מוכשרים מהליגה הלאומית, יהודה ג'אנו ושינהר מורד, קיוו באסי גלבוע להיראות קצת אחרת וסוף-סוף גם לצבור נקודות. אלא שהקבוצה שוב הפגינה סף שבירה נמוך וספגה שלושה שערים בחצי השני מול חדרה, מה שגורם ללחץ עצום במועדון.
יש לציין כי בחצי הראשון אסי גלבוע שיחקה לא רע ואף הייתה עדיפה במשחק, אבל אז הגיע פנדל מפוקפק של השופט יוגב כהנא בדקה ה-61, שגם שלף את כרטיס אדום לבלם בני סימנטוב. מכאן הדרך להתפרקות של גלבוע הייתה קצרה מאוד. "השופט גמר אותנו. עד לפנדל הזה שלא היה ולא נברא היינו חזק במשחק ויכולנו להוציא לפחות נקודה. חבל מאוד. אני שונא להפסיד בצורה כזו", אמר רפי בוסקילה בטון מאוכזב.
היו"ר אוהד אפרים המשיך ותקף את השופט: "השופט איבד שליטה לגמרי. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה".
אסי גלבוע, שהשיגה עד כה ניצחון בודד ב-10 משחקים, יש לה את ההגנה הגרועה בליגה: 21 שערים ב-10 משחקים.
בנוסף, בקבוצה מהתענכים מביעים דאגה גדולה לקראת שני המשחקים הקרובים מול צעירי כפר כנא והפועל רובי שפירא נוכח העובדה שמספר לא מועט של שחקנים בקבוצה לא יוכלו לשחק עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים, וביניהם: קייס זועבי, אדיר דיין, בני סימנטוב (שני משחקים), ולידור כהן. בקבוצה שוקלים לצרף בלם בימים הקרובים. אחד המועמדים הוא הבלם הבכיר של הפועל בית שאן, אימרי זייד.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|