רפי בוסקילה סיים את דרכו בגלבוע: "הזוי מה שקרה פה"

בהנהלת גלבוע סירבו לקבל את דרישת המאמן להשעות את גיא רפאלי, שעבר עבירת משמעת במשחק מול איכסל. בתגובה המאמן נטש ביום שני את האימון, ובהמשך סיים את דרכו בקבוצה בטון צורם. גורמים בהנהלה: "בוסקילה שגה בגדול, הוא לא ינהל לנו את המועדון". בוסקילה בתגובה: "אני לא סוטה מהדרך שלי. הזוי מה שקרה פה". בינתיים אדהם זועבי יעמוד על הקווים

דווקא אחרי חודשיים של שקט יחסי, בהם נראה היה כי אסי גלבוע עולה על דרך המלך ומצליחה להתאזן בפן המקצועי, במועדון מחבל התענך חזרו השבוע שוב לימים השחורים שאפיינו את הקבוצה בפתיחת העונה, כאשר המאמן רפי בוסקילה סיים את דרכו במועדון בגלל מלחמות אגו מול ההנהלה.
ביום שישי שעבר הקבוצה הפסידה 2:0 לאיכסל, ומה שקרה בספסל עם הקשר גיא רפאלי הצית אש גדולה במועדון. הקשר זעם על כך שלא נכנס כמחליף ובעט בהפגנתיות בבקבוק מים, ובהמשך ירד לכיוון חדר ההלבשה. המאמן בוסקילה ראה זאת בחומרה ובסיום המשחק הבהיר לראשי המועדון בצורה נחרצת: "מבחינתי הוא מושעה".

• האולטימטום של בוסקילה

אלא שחברי הנהלה לא הסכימו בשום צורה לדרישה של המאמן להשעות את רפאלי, וזאת בטענה שמדובר בשחקן חיובי שבסך הכל ביצע עבירת משמעת ראשונה ולכן אין צורך להחמיר איתו.


רפי בוסקילה: "בסך הכל דרשתי מההנהלה שרפאלי יושעה לאימון אחד בלבד ומבחינתי בזה היה נגמר הסיפור…"  בהנהלת אסי גלבוע אמרו בתגובה: "רפי בוסקילה שגה בגדול, הוא לא ינהל לנו את המועדון ולא יקבע איזה עונשים נטיל על שחקנים בועדות משמעת..


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ביום שני המאמן הגיע לאימון וגילה להפתעתו כי רפאלי התייצב כרגיל לאימון. מיד בוסקילה נכנס לשיחה עם המנכ"ל עומרי הלוי, וזה הבהיר למאמן כי אין בכוונת ההנהלה להשעות את השחקן. בוסקילה, שהיה נסער מההחלטה, נטש את האימון בזעם והציב אולטימטום: "אני לא חוזר כל עוד רפאלי לא מושעה".
ביומיים שלאחר מכן נערכו אינספור שיחות בין הצדדים, כולל שחקנים שהפעילו לחץ כבד בכדי שהמאמן יישאר, אבל בסופו של דבר אף אחד לא היה מוכן לכופף את האגו שלו והמאמן בוסקילה סיים את דרכו בגלבוע בטון צורם.

• "אולי בהנהלה רצו לחסוך כסף"

רפי בוסקילה: "בסך הכל דרשתי מההנהלה שרפאלי יושעה לאימון אחד בלבד ומבחינתי בזה היה נגמר הסיפור. אבל באופן די תמוה ההנהלה התעקשה שלא להשעות אותו. כמובן שאני לא מוכן לסטות מהדרך שלי. פשוט הזוי מה שקרה פה. יש לי תחושה שיש משהו מעבר, אולי בהנהלה רצו לחסוך כסף או שמישהו הרעיל אותם  בכוונה".

בוסקילה - אדהם
עוזרו של בוסקילה אדהם זועבי ידריך על הקווים במשחק הבא

בהנהלת אסי גלבוע אמרו בתגובה: "רפי בוסקילה שגה בגדול, הוא לא ינהל לנו את המועדון ולא יקבע איזה עונשים נטיל על שחקנים בועדות משמעת. כמו שאף אחד לא התערב לו מבחינה מקצועית אז גם הוא לא יכול להתערב להנהלה. הוא טיפס על עץ גבוה מדי בגלל האגו שלו וחבל מאוד. הוא לא הופיע לשני אימונים על דעת עצמו והפר את ההסכם מולו הקבוצה בצורה בוטה. בנוסף, הוא אמר שהוא מתפטר ואנחנו בסך הכל קיבלנו את ההתפטרות שלו".

• האם אדהם זועבי יאמן עד תום העונה?

מי שידריך את הקבוצה לקראת המשחק היום (13:30) מול בית שאן בחוץ הוא עוזר המאמן אדהם זועבי, שבמקרה של ניצחון עשוי לקבל את המושכות עד תום העונה, ובכך המועדון יכול לחסוך סכום של למעלה מ-20 אלף שקלים.