רפי בוסקילה הפתיע: במקום אימון שגרתי הולכים לקריוקי

שחקני אסי גלבוע הגיעו בתחילת השבוע לעוד אימון שגרתי, אבל אז המאמן רפי בוסקילה הפתיע אותם: "אל תעלו על מדי אימון, אנחנו נוסעים ל'פלאג-אין' ברמת ישי". שחקן בקבוצה: "הופתענו מאוד. היה ממש כיף". וגם: למי יש קול נדיר ומי הפגין עינטוזים של רקדנית? 

קריוקי במקום אימון: ביום שני האחרון ציפתה לשחקני אסי גלבוע הפתעה נעימה באימון. מיד לאחר הגעתם למגרש בתענכים, התבקשו השחקנים ע"י המאמן רפי בוסקילה להישאר עם בגדיהם ולא להחליף למדי אימון. תחילה חלק מהשחקנים חשבו שהמאמן מעוניין לכנס אותם לאסיפה כי אולי בכוונתו לעזוב וזה גרם לקצת פאניקה, אבל בהמשך בוסקילה הפתיע את כולם כשהודיע שהם נוסעים לערב גיבוש במתחם הקריוקי פלאג אין ברמת ישי.
"זו הייתה הפתעה נעימה. השחקנים מאוד נהנו. בכלל, בתקופה האחרונה יש אווירה נפלאה באימונים. רק שימשיך ככה".
אגב, מי שהפתיעו בגדול עם יכולת השירה שלהם הם מאור ג'נח ואור חזן, כשבמקביל הקשר יהודה ז'אנו הפגין ביצועים נפלאים דווקא בתור רקדן. "הוא דפק עינטוזים של רקדנית מקצועית", סיפרו בקבוצה.
בתוך כך, בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה מהאווירה הכללית במועדון. הקבוצה לא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים ונראה כי המאמן רפי בוסקילה הצליח למצוא את הנוסחה הנכונה בכדי לייצב את הקבוצה, וזאת אחרי פתיחת עונה רעה מאוד. "הקבוצה נראית בכיוון חיובי. הלוואי שנמשיך ככה", אמרו במועדון.