רמת צבי זכתה בטורניר כדורגל אזורי לנוער הגלבוע

נוער הגלבוע נושם כדורגל: בתום משחק צמוד שהגיע לפנדלים, גברה רמת צבי מול כפר יחזקאל וזכתה בטורניר כדורגל אזורי לנוער. וגם: יולי משגב מחפציבה זכתה בתואר "מלכת הפנדלים"

ביום שישי שעבר התקיים טורניר כדורגל אזורי לנוער הגלבוע מהכיתות י-יב, במסגרת טורניר שעורכת מחלקת הנוער של המועצה. בתמיכת מדריכי הנוער ביישובים, ועידוד צוותי החינוך הגופני בבתי הספר, התקיים הטורניר בו לקחו חלק קבוצות מ-11 יישובים, והוא נערך במגרש שבקיבוץ גבע.
הקבוצות חולקו לבתים, כאשר המצטיינים העפילו למשחקי חצי הגמר, עד למשחק הגמר.לפני משחק הגמר התקיימה תחרות "מלכת הפנדלים", כאשר כל קבוצה שלחה את הבועטת המצטיינת שלה על מנת לנסות ולהשיג תוצאה מרבית. הזוכה בתואר היא יולי משגב מחפציבה.

יולי מחפציבה, הזוכה מתחרות "מלכת הפנדלים"
יולי משגב מחפציבה, הזוכה מתחרות "מלכת הפנדלים"

רוחמה ליבוביץ, מנהלת מחלקת הנוער במוא"ז הגלבוע: "הנערים הציגו יכולות אישיות וקבוצתיות מרשימה ביותר ורוח ספורטיבית ראויה לשבח. המשחקים היו מלאי אנרגיות ומתח לכל אורכו של הטורניר. שלל ברכות ותודות לכל מי שהיה אמון על הארגון ולכל נוער הגלבוע".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


משחק הגמר עצמו הפגיש בין כפר יחזקאל לרמת צבי, והיה סוער ומותח. הקבוצות גילו רמה טקטית גבוהה והגנו היטב על שערם, כך שבשריקת הסיום המשחק לא הוכרע, והקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מנקודת הפנדל. בסיום הבעיטות ניתן האות לתחילת החגיגות של הקבוצה מרמת צבי.
יצוין כי טורניר זה משקף את רמת הכדורגל המפותח בקרב נוער הגלבוע. רמה זו תבוא היטב לביטוי במהלך החודש הקרוב (מאי) במסגרת "המונדיאליקו"- טורניר גדול, שתקיים מחלקת הספורט, עבור נוער הגלבוע. לטורניר נרשמו עד כה 16 קבוצות, והוא ייערך על פי חלוקה של טורניר עבור ילדי כיתות ה' – ו' (שנתונים 2005 ,2006), וטורניר עבור ילדי כיתות ז' – ח' (שנתונים 2003, 2004). משחקי המונדיאליקו ייערכו במושב יעל, במגרשה של אסי גלבוע, והם ינוהלו ע"י מחלקת הספורט בראשותו של שלומי אייל.