רמת צבי: המושב יכפיל את אוכלסייתו

פיתוח רמת צבי מתבטא בבניית שכונה חדשה, הנבנית בשיטת "בנה ביתך", על פני 72 מגרשים חדשים, ועוד 28 מגרשים שפותחו בתוך תחומי הישוב. סה"כ מדובר על 100 מגרשים חדשים, אשר סיום אכלוסם- יכפיל את כמות תושבי המושב

כפועל יוצא מחזון מוא"ז הגלבוע לחזק את הישובים ולהאיץ מגמות צמיחה דמוגרפית- מובילה המועצה מהלכים מעוררי כבוד, לקליטתם של עוד עשרות משפחות צעירות. השבוע, עדכנו גורמי המקצוע במועצה את תושבי רמת-צבי, על תחילתן של עבודת פיתוח וסלילה (שלב ב'), המהווים את השלב הסופי בפיתוח התשתיות להרחבה החדשה של הישוב. פיתוח רמת צבי מתבטא בבניית שכונה חדשה, הנבנית בשיטת "בנה ביתך", על פני 72 מגרשים חדשים, ועוד 28 מגרשים שפותחו בתוך תחומי הישוב.
סה"כ מדובר על 100 מגרשים חדשים, אשר סיום אכלוסם- יכפיל את כמות תושבי המושב. פיתוח המגרשים בהובלת החברה הכלכלית גלבוע, כלל עבודות פיתוח וסלילה של כבישים פנימיים, פיתוח נופי, מדרכות משתלבות, צבע, גינות ציבוריות וביצוע מערכות תשתית תת קרקעיות כמו מים, תקשורת, ביוב, ותאורה. המהנדס מוזהר סעד, המפקח על פרויקט מטעם החברה הכלכלית הגלבוע, ציין כי העבודות צפויות להימשך עד חודש ספטמבר הקרוב, והן יעשו תוך אי-הפרעה מקסימלית לחיי היום-יום של התושבים.
"הצמיחה הדמוגרפית במועצה, היא הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לאחל לעצמנו". אומר עובד נור, ראש המועצה. "אנו מסירים חסמים, מאגמים משאבים וביחד עם התושבים והנהגות הישובים- רואים בהתגשמות החלומות ומינוף הישובים. משמח לראות שחלק ניכר מהנקלטים הם בני קהילת הגלבוע המעוניינים לבנות כאן את ביתם, להצמיח משפחה, ולהבטיח רצף רב דורי מכובד. להם ולמצטרפים החדשים מובטחת קליטה בקהילה איכותית, חמה ותומכת". בהמשך לדברי עובד נור, ראוי לציין כי המועצה מקדמת, באמצעות "החברה הכלכלית גלבוע", פרויקטים להרחבת היישובים, משלב התכנון והביצוע עד אכלוס, תוך שיתוף הפעולה הדוק בין מחלקות המועצה והנהגות היישובים.
המושב רמת-צבי הוקם בשנת 1942 על ידי צעירים חברי ארגון הגליל. היישוב הוקם תוך כדי קבלת סיוע מהארגון היהודי-אמריקאי "בני ברית". נכון להיום מונה רמת צבי קרוב ל-200 משפחות, אשר נהנות מיישוב קהילתי-כפרי, בו החקלאות עדיין מהווה מקור פרנסה משמעותי. שיווק המגרשים הוכתר בהצלחה ובמהירות שיא, כאשר בנית הבתים עצמם- נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד, וכאמור בסוף האכלוס, יוגדל דרמטית מספר תושבי רמת-צבי.
"הפיתוח והבניה אינם רק פתרון נדל"ני לבנים חוזרים, אלא משקפים תהליך פנים חברתי משמעותי במהלכו נקלטים תושבים חדשים ברמת צבי". מספר פנחס ארבל, יו"ר האגודה ברמת צבי. "בכך זוכה המושב לזריקת מרץ אדירה הנותנת את אותותיה במערכות החינוך ובחיי התרבות, ובלכידות הקהילתית שברמת צבי. אנו מברכים על האופן המקצועי שבה מובילה המועצה את פיתוח המושב ומצפים כי תנופת הבניה והאכלוס תשפיע לטובה על איכות חיי התושבים."

השמיים הם לא הגבול: תוכניות הילדים של שחקים

|

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|