רועי פרל פתח עונה חדשה עם עפולה: "יש פרפרים בבטן"

הפועל עפולה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2015/16 עם סגל חדש כמעט לחלוטין. המאמן רועי פרל: "אני שלם עם הסגל שבניתי וחושב שניצלנו את התקציב בצורה חכמה מאוד. המטרה היא להיאבק על כרטיס העלייה לליגת העל"

עם סגל חדש כמעט לחלוטין ומאמן שחוזר הביתה לאחר ארבע עונות מוצלחות בהפועל מגדל העמק, הפועל עפולה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2015/16 עם ציפיות גבוהות לאור הסגל המוכשר שנבנה בקבוצה במהלך הקיץ.

לאימון הפתיחה, שנערך באולם המשודרג בעפולה עילית, הגיעו כל שחקני הסגל הישראלים, מתוכם ארבעה שחקנים ששיחקו בעונה שעברה תחת המאמן רועי פרל בהפועל מגדל העמק-זיו בן צבי, נעם מטלון, רז אמיתי וגל טסלר. כמו כן, תומר בר אבן (מכבי חיפה), עמית גרשון, איגור סימין (ברק נתניה), מאג'ד עוייד ואדיר כהן.

 

"תהיה פה קבוצה חזקה"

המאמן רועי פרל (38), שבשנתיים האחרונות הוליך את הפועל מגדל העמק הצנועה לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, התייחס לחזרה המחודשת שלו למדים של הפועל עפולה ואמר בהתרגשות: "אני מאוד נרגש. אני חוזר הביתה. יש פרפרים בבטן. יש לי תחושה טובה שתהיה לנו קבוצה טובה וחזקה. בינתיים אנחנו מתאמנים רק עם הסגל הישראלי ואני מקווה שבשבוע הבא גם יצטרפו הזרים".

 

אתה שלם עם הסגל הישראלי שלך?

"אני שלם מאוד עם הסגל שבניתי. אנחנו מתנהלים בהתאם לתקציב. ואני חושב שניצלנו את התקציב בצורה חכמה מאוד. בחרנו שחקנים טובים מאוד, הן בפן החברתי והן בפן המקצועי".

 

בניגוד לקבוצות האחרונות, בניתם את הסגל די מהר?

"בנינו את הסגל מהר כי ידענו טוב מאוד מה אנחנו רוצים וידענו גם מה המגבלות שלנו ובהתאם לכך צירפנו בשלב מוקדם מאוד את השחקנים שהיינו צריכים".

 

רוב שחקני הסגל כבר שיחקו אצלך בעונה החולפת?

"אני מכיר די טוב את כל שחקני הסגל, כולל את אלה שלא שיחקו אצלי. אני מאמין שתהיה פה קבוצה לוחמת שתשמור חזק ותנסה לייצר משחק מהיר".

 

מה המטרה המרכזית שלכם בעונה הקרובה?

"המטרה היא להיאבק על כרטיס העלייה לליגת העל. יש הרבה קבוצות טובות בליגה שיתמודדו איתנו על המטרה הזו. נכון לעכשיו יש גלבוע גליל, באר שבע, קרית אתא ומכבי ר"ג שהן נחשבות ליריבות מאיימות".