רועי פרל: "הגענו בסיטואציה לא פשוטה, עשינו ניצחון חשוב"

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, הפועל עפולה השיגה ניצחון חוץ חשוב 84:68 מול הפועל ב"ש, שמרגיע זמנית את המערכת. רועי פרל: "לפני המשחק היו הרבה חששות שהלחץ ישפיע עלינו לשלילה"

אחרי פתיחת עונה מקרטעת והפסד כואב במיוחד בשבוע שעבר מול הפועל חיפה, הקבוצה של רועי פרל השיגה במחזור האחרון ניצחון חוץ חשוב על הפועל ב"ש 84:68, שלא רק מרגיע את המערכת אלא גם עשוי להעניק לקבוצה ביטחון רב לקראת ההמשך.
ג'ילן קאנון (26 נקודות) ואוראל לב (23 נקודות) הובילו את רשימת הקלעים של עפולה, אך מי שהפתיע הוא בעיקר עומר טל המוכשר שסיפק משחק גדול עם 21 נקודות ו-4 אסיסטים.

עומר טל הפתיע עם 21 נק' ו-4 אסיסטים
עומר טל הפתיע עם 21 נק' ו-4 אסיסטים

אחרי הניצחון המאמן רועי פרל נשם לרווחה: "הגענו למשחק הזה בסיטואציה לא פשוטה, כשאנחנו די חבולים אחרי הפסד מאוד כואב בשבוע שעבר. לפני המשחק היו חששות שהלחץ ישפיע עלינו לשלילה.
לשמחתי, עשינו ניצחון חשוב. אני חייב לציין שגם ברמה ההגנתית וההתקפית וגם ברמת המחויבות החבר'ה שלי שמו הכל על הפרקט. אני חושב שזה מראה שיש לנו פוטנציאל. יחד עם זאת אנחנו צריכים סבלנות, כי מדובר בקבוצה צעירה שיש לה הרבה עליות וירידות גם בתוך המשחק וגם מחוץ למשחק. אני מקווה מאוד שאחרי הניצחון הזה אנחנו נצא לאיזושהי דרך שתניב לנו רצף חיובי. נמשיך להישאר צנועים ונמשיך לעבוד קשה. אני שמח שאלה השחקנים שלי ואיתם אני צריך לצאת למלחמה.