רוגבי: קבוצת הנערים של יזרעאל/גלבוע זכתה באליפות

קבוצת הרוגבי של יזרעאל/גלבוע (עד גיל 16) הוכתרה כאלופת ישראל. עובד נור: "ספורט בגלבוע זה קודם כל ערכים, ויש מכך בשפע בקבוצות הרוגבי". צילום: צחי רייזל

קבלו את האלופה: קבוצת הרוגבי של יזרעאל/גלבוע (עד גיל 16) הוכתרה כאלופת ישראל לנערים, לאחר שהשלימה עונה מדהימה שבמהלכה היא ניצחה בכל הטורנירים שבהם השתתפה.
בסוף השבוע התארחה הקבוצה לטורניר הארצי האחרון שהתקיים בכפר מע'אר שם התמודדה בהצלחה מרובה בגמר מול הקבוצה המקומית. משחק הגמר הסתיים בתוצאה 3:0 במניין הטריים, כאשר המבקיעים מיזרעאל הם-אורי פלד, רם ברקן, וניצן רייזל. כמצטיין הטורניר נבחר גלעד הרטמן. מאמני הקבוצה שהביאו אותה להישגים המרשימים הם-שי הכהן, ומתן ברוש שהם גם שחקני נבחרת ישראל. ניצן רייזל קפטן הקבוצה מהגלבוע הניף את צלחת האליפות, ונתן את האות לתחילת החגיגות.
על אף הזכייה המרגשת, לא הסתיימה שנת הפעילות של הקבוצה, שכן היא צפויה לטוס בסוף חודש יוני לרומניה, שם תתמודד בשני משחקי אימון מול המועדון המוביל ברומניה לגילאי הנערים.
עובד נור, ראש המועצה: "כאשר רואים את ההשקעה, היכולות והנחישות של קבוצת הנוער, מבינים מהו אותו חומר אנושי המרכיב את שחקני הקבוצה הבוגרת ברוגבי. כך נוצרות אגדות ספורט. ספורט בגלבוע זה קודם כל ערכים, ויש מכך בשפע בקבוצות הרוגבי".