רגע אחרי האימון: אייל לחמן פוטר מהפועל עפולה

דווקא אחרי הניצחון מול מכבי הרצליה, הנהלת הפועל עפולה קיבלה את ההחלטה שריחפה זמן רב באוויר: אייל לחמן מפוטר. המועמדים: ראובן עטר וירון הוכנבוים. ההנהלה: "בשעות הקרובות יוחלט על מאמן חדש מבין מספר אופציות"

 

הכתובת הייתה על הקיר: הנהלת הפועל עפולה החליטה לפטר היום (ה') את המאמן אייל לחמן מתפקידו.
ההחלטה בעניינו של המאמן באה מיד לאחר סיום האימון היום, כאשר הנשיא ששי יעקב התקשר למאמן וביקש ממנו להגיע לפגישה. בעוד שהשחקנים יצאו לארוחה, ההנהלה הודיעה למאמן על סיום תפקידו.
ההחלטה לפטר את לחמן לא ממש הפתיעה מישהו, משום שהדיבורים על סיום דרכו בקבוצה צצו כבר בשבוע שעבר כאשר המאמן ראובן עטר הופיע במשחק של הפועל עפולה בזמן שהוא התיישב לצידו של הנשיא ששי יעקב ביציע. יחד עם זאת, התזמון אולי כן מפתיע היות והקבוצה ניצחה במחזור האחרון את מכבי הרצליה בחוץ 2:0 וקפצה למקום התשיעי בליגה, מה שגרם ללא מעט אנשים להאמין שאולי בהנהלה ישנו את דעתם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שני שמות בינתיים הוזכרו כמועמדים להחליף את לחמן והם ראובן עטר וירון הוכנבוים.
הנהלת הפועל עפולה הוציאה הודעה לתקשורת באמצעות לא אחר מאשר תומר רחמים, המנכ"ל שהתפטר לאחרונה מהקבוצה: "לאחר מחשבות רבות הנהלת הקבוצה התכנסה והחליטה לסיים את ההתקשרות עם המאמן אייל לחמן. עשינו זאת בלב כבד, אך לא הייתה לנו ברירה. מתחילת העונה הקבוצה נמצאת בחלק התחתון של הטבלה ואינה עומדת במטרות שלה. הודחנו בשלב מוקדם מגביע המדינה, הישגנו בגביע הטוטו היו דלים ובליגה אנחנו לא יציבים ובמשחקים רבים מציגים יכולת לא טובה. אנו מאחלים לאייל לחמן הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על העבודה בקבוצה. בשעות הקרובות יוחלט על מאמן חדש מבין מספר אופציות".