רבע גמר פלייאוף: גלבוע/גליל ועפולה שמרו על הביתיות 

גלבוע/גליל פתחה את סדרת רבע הגמר עם ניצחון ביתי על א.ס רמה"ש 73:69. גם עפולה שמרה על הביתיות עם ניצחון 88:73 על עירוני ר"ג. ביום ראשון ייערך המשחק השני בסדרה. מגדל העמק פתחה את דרכה בבית התחתון עם ניצחון 86:76 על הפועל ר"ג/גבעתיים

פתיחה חלקה: גלבוע/גליל והפועל עפולה פתחו את סדרת רבע הגמר בצורה חיובית כששמרו על הביתיות. הקבוצה של אריאל בית הלחמי גברה על המדורגת שמינית א.ס רמת השרון 73:69 ועלתה ליתרון 1:0 בסדרה. חניכיו של רועי פרל עשו זאת עם ניצחון משכנע 88:73 מול המדורגת חמישית מכבי ר"ג 88:73. ביום ראשון הקרוב ייערך המשחק השני בסדרה.

• הלך קשה למקומיים בגן נר

האורחים מרמת השרון אומנם סיימו את העונה הסדירה במקום השמיני, אבל במשחק עצמו הם הוכיחו שיש להם מה למכור מול גלבוע/גליל, שנהנתה מדחיפה של כ-650 אוהדים מקומיים בגן-נר. חניכיו של בית הלחמי הובילו לאורך כל המשחק ובשלב מסוים אף הגדילו את הפער ל-18 נקודות, אבל רמת השרון לא וויתרה וחזרה למשחק לקראת הסיום. ג'ייסון סיגרס הוליך את גלבוע/גליל למחצית שנייה נהדרת עם 21 נקודות וסייע לקבוצתו לשמור על הביתיות. בנוסף, גיא דותן הנהיג את הקבוצה והוסיף 19 נקודות משלו.

• רבע שלישי ענק של עפולה

הקבוצה של רועי פרל פתחה את הסדרה עם ניצחון ביתי משכנע על מכבי ר"ג, הרבה בזכות רבע שלישי נהדר, בו היא קלעה 25 נקודות ומנגד עצרה את היריבה על 10 נקודות בלבד עם. הבולטים בשורות עפולה היו מרשל מוזס שתפר 23 נקודות ו-15 ריבאונדים, וקני ביידלר שהוסיף 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. מי שעוד ראוי לציון הוא תומר בר אבן, שבהיעדרו של זיו בן צבי הפצוע, לקח את המושכות לידיו והנהיג את הקבוצה בצורה נפלאה.

הפועל מגדל העמק פתחה את דרכה בבית התחתון עם ניצחון ביתי 86:76 מול הפועל ר"ג/גבעתיים. אנדי אוגיד בחט מעל כולם עם 27 נקודות ועשרה ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר קלע 19 נקודות ואליהן הוסיף עשרה ריבאונדים.