ראוי להערכה: גמ"ח אהבת ישראל יחלק בפסח 150 חבילות לאוכלוסיות מוחלשות

"אנו קוראים לכלל עם ישראל להירתם למשימה הן בהתנדבות והן בתרומות על מנת שנמשיך לסייע ולשמח לבבות של משפחות", אומרים בעמותה. צילום: אלבום פרטי

ברק משילקר, 29, ובת זוגו מור, 24, תושבי עפולה, חילקו השבוע 150 חבילות מזון מלאות כל טוב למשפחות מאוכלוסיות נזקקות ומוחלשות בעיר. החלוקה התבצעה באמצעות חיבור למשפחות המוכרות על ידי האגף לשירותים חברתיים בעיר – ומשלוח ישיר לבתיהן ברכבים הפרטיים של מתנדבי העמותה.
משילקר, בעבר לוחם מג"ב וכיום סוהר בשב"ס ומור, מנהלת חשבונות במועצה האזורית עמק יזרעאל סיפרו כי הפעילות של הגמ"ח מתקיימת כבר שבע שנים.
"בזמן ששירתי במג"ב נתקלתי בהמון חיילים בודדים והבטחתי לעצמי שלאחר שחרורי מצה"ל אקים עמותה וגמ"ח במטרה לסייע להם. עשיתי זאת ובהמשך הרחבתי את הפעילות גם עבור קשישים, משפחות מעוטות יכולת וניצולי שואה", סיפר משילקר.

מבצע החלוקה המבורך. צילום: אלבום פרטי
מבצע החלוקה המבורך. צילום: אלבום פרטי

לצד הפעילות בפסח מסייעים בעמותה למשפחות לאורך כל השנה בחלוקת מזון בשבתות, חגים וגם בימי חול
"יש לנו קושי ואתגר גדול להתרים ולגייס פריטים עבור סלי המזון, וכן באריזה ובשינוע", הוסיף משילקר, "אנחנו פועלים כגוף עצמאי ללא כל תמיכה כזו או אחרת. גם המצב הכלכלי של משפחות רבות ויוקר המחיה לא מקל עימנו. אבל למרות זאת הצלחנו לגייס כמות מבורכת של חבילות מזון וכולי תקווה שנצליח להעלות חיוך על פניהם של משפחות רבות ככל שניתן. מיותר לציין שהיו לנו המון פניות והשתדלנו לעזור לכל דורש. אנו קוראים לכלל עם ישראל להירתם למשימה הן בהתנדבות והן בתרומות על מנת שנמשיך לסייע ולשמח לבבות של משפחות.".
במהלך המבצע סייעו לעמותה לוחמי אש וחיילי מג"ב ומתנדבי העמותה.

לתרומות: 054-6545142