קצר בין גיא דיין לניסן יחזקאל: "יש עוד שחקנים שלא מסתדרים עם המאמן"

על רקע הניצחון החשוב 0:1 בשישי מול קרית גת, גורמים במועדון מעידים על קצר בין המאמן לקשר הבכיר, שבשני המשחקים האחרונים נותר בחוץ. שחקן בקבוצה: "המתיחות מורגשת באימונים. יש עוד שחקנים שלא מסתדרים עם המאמן". גורם בהנהלה: "עבר ביניהם חתול שחור ואנחנו מנסים לטפל בבעיה"

אם לא די בבעיות המקצועיות ובתוצאות המביכות שגררו את המערכת ללחץ תהומי, בהנהלת עפולה נאלצו השבוע להתמודד עם בעיה חדשה. הקבוצה אומנם השיגה בשישי האחרון ניצחון 0:1 מול האחרונה בטבלה עירוני קרית גת, מה ששיחרר מעט לחץ בקבוצה, אולם עדיין המצב רחוק מלהיות ורוד. גורמים בקבוצה מעידים על קצר בין המאמן ניסן יחזקאל לקשר גיא דיין, שלא שותף במשחק האחרון מול בני לוד.


"דיין, שהגיע בקיץ לעפולה על תקן כוכב, כזה שהיה אמור לשדרג את הקבוצה ברמה אחת, איבד את שמחת החיים שלו במגרש בגלל מתיחות עם המאמן וזה משפיע על היכולת שלו במגרש", כך מעידים שחקנים בקבוצה.
על פי גורמים במועדון בתקופה האחרונה שוררת בין השניים מתיחות גדולה באימונים שקשה מאוד להתעלם ממנה. בשני המחזורים האחרונים המשבר בין השניים החמיר עוד יותר כשהקשר איבד את מקומו בהרכב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דיין, כמו יתר חבריו לקבוצה, לא בדיוק מספק את הסחורה כפי שמצפים ממנו. עם זאת, חשוב להדגיש כי הוא כבש עד כה 6 שערים (3 בליגה ו-3 בגביע הטוטו) ועדיין נחשב לשחקן משמעותי בקבוצה. והשאלה המעניינת היא האם הספסול שלו במשחק אחרון היה על רקע מקצועי? במועדון משוכנעים שלא.
שחקן בקבוצה אמר השבוע: "אי אפשר להשאיר שחקן כמו גיא דיין על הספסל, בטח לא כשאתה במצב כזה. ברור לכולם שזה לא על רקע מקצועי. יש דיבור בחדר ההלבשה שהמאמן חושד שגיא מלכלך עליו מאחורי הגב וכנראה שהוא 'סוגר איתו חשבון'. גיא הוא לא היחיד שלא מתסדר עם המאמן, יש עוד כמה שחקנים ממורמרים".
גורם בהנהלה אישר את המתיחות בין השניים ואמר: "כנראה שעבר ביניהם חתול שחור. הבעיה הזו ידועה לנו ואנחנו מנסים לטפל בה".