קפלן חתם במגדל העמק/יזרעאל: "לא היה לי קל לעזוב את גלבוע"  

עוזר מאמן גלבוע/גליל בשנתיים האחרונות, ניר קפלן (רמת צבי), יאמן את הקבוצה המאוחדת בעונה הקרובה. קפלן: "מצפה לי אתגר רציני". ארצי פרטי: "הם קיבלו איש מקצוע מוערך. הכל נעשה בשיתוף פעולה. אני בטוח שדרכינו יפגשו בעתיד"

עוזב את גלבוע אבל נשאר בעמק: ניר קפלן (36), ששימש בשנתיים האחרונות כעוזרו של אריאל בית הלחמי על הקווים של הפועל גלבוע גליל, יאמן את הקבוצה המאוחדת של הפועל מגדל העמק/יזרעאל, שתשחק בעונה הבאה בליגת המשנה.
כזכור, אחרי מו"מ ממושך ואינספור דיונים, בעיריית מגדל העמק ובמועצה האזורית עמק יזרעאל קיבלו לפני יותר מחצי שנה החלטה רשמית להקים קבוצת כדורסל משותפת שתשחק בליגה הלאומית.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר וראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו הכריזו על הקמת קבוצת כדורסל בוגרים חדשה. כעת הקבוצה המאוחדת מתחילה לתכנן את צעדיה הראשונים והשבוע כאמור מינתה את ניר קפלן למאמן הקבוצה.

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


קפלן, תושב רמת צבי, נחשב לאיש מקצוע יסודי ומוערך. הוא שימש במשך שנתיים כעוזר מאמן של משה גרשון בנצרת עילית בליגה הלאומית (2006-2008). לאחר מכן הוא אימן את נצרת עילית בליגה הלאומית, והתחנה הבאה שלו בקריירה הייתה קרית אתא. משם הוא המשיך למחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות, שם אימן בין היתר את קבוצת הנוער של המועדון ואף זכה בליגת התיכונים עם עמק חרוד. בשנתיים האחרונות הוא עבד לצידו של אריאל בית הלחמי, וכעת הוא שוב חוזר לקדמת הבמה ומקבל אתגר מעניין בקבוצה המאוחדת בליגה הלאומית.

• אימן בעמק יזרעאל ושיחק במגדל העמק

"אני נולדתי וגדלתי בעמק יזרעאל", אמר המאמן ניר קפלן לאחר שהוא סיכם בקבוצה המאוחדת. "שיחקתי שם לפני ואחרי הצבא. במקביל גם אימנתי במחלקת הנוער של עמק יזרעאל. גם במגדל העמק יצא לי לשחק במשך חצי עונה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מצפה לך אתגר מעניין?

"בהחלט מדובר בפרויקט חדש ודי מעניין. אתגר רציני. משהו שלא אמור לקום לעונה אחת אלא הרבה מעבר. חשוב לנו מאוד שתהיה זיקה למקום. כלומר, שיהיו שחקנים מקומיים בקבוצה הבוגרת".

לא מתכוונים להעמיד תקציב גדול במיוחד?

"מבחינת התקציב צפוי להיות תקציב סביר לא נהיה מאריות הליגה אבל בליגה הזו יש עוד הרבה פרמטרים חשובים כמו משפחתיות, חיבור וניהול של מועדון. אנחנו לא מסתכלים כרגע על המטרה הסופית כי אנחנו רק בתחילת הדרך".

באיזו תחושה אתה עוזב את גלבוע/גליל?

"לא היה לי פשוט לעזוב שת גלבוע/גליל שזה הבית שלי. גם החיבור לאריאל בית הלחמי ובמיוחד החיבור לארצי פרטי. מה שעזר לי לקבל את ההחלטה זה הפרגון הענק שקיבלתי מכל המערכת בגלבוע/גליל. זה לא מובן אליו לקבל פרגון כן ואמיתי. אני מאוד מעריך את זה. זה חימם לי את הלב".