קוראים לזה טרפת: גלבוע/גליל ניצחה את קרית אתא והשוותה ל-2:2

בחזרה לגן נר: כשהיא עם הגב לקיר, הקבוצה של אריאל בית הלחמי שוב גנבה את הביתיות עם ניצחון חוץ מול קרית אתא 66:78. סיגרס להט עם 27 נקודות. המשחק המכריע ביום שישי בגן נר

הדרמה נמשכת: אם הייתם צריכים עוד הוכחה שבסדרת גמר הפלייאוף הנוכחית בליגה הלאומית אין חשיבות לביתיות, אז החבורה של אריאל בית הלחמי הוכיחה זאת אמש באופן כמעט סופי, אחרי שניצחה שוב בקרית אתא והשוותה את הסדרה ל-2:2 בדרך למשחק חמישי ומכריע ביום שישי בגן נר.
קרית אתא, בדומה לעונה שעברה, הייתה במרחק נגיעה מליגת העל כשניצחון היה מבטיח לה חזרה לליגה הבכירה אחרי שבע עונות בלאומית, אבל היא שוב נכנעה ברגע האמת לעיני הקהל הביתי.

•  גלבוע/גליל חייבת לשנות את הסטטיסטיקה

גלבוע/גליל אומנם שמטה יתרון של 15 נקודות ברבע השני, אבל במאני טיים היא ידעה להתעלות והעבירה את ההכרעה לגן נר, אחרי שניצחה 64:78. ג'ייסון סיגרס, מי אם לא הוא, בלט מעל כולם עם משחק פנטסטי שבו קלע 27 נקודות (5 מ-8 ל-3).  דמיטריוס טרידוול תרם 23 ו-15 ריבאונדים, חואקין שוכמן 12 ו-13 ריבאונדים.
אחרי שלושה הפסדים ביתיים בגן נר מול קרית אתא בעונה הזו (1 בליגה ו-2 בפלייאוף), גלבוע/גליל חייבת לשנות את הסטטיסטיקה ביום שישי הקרוב בכדי לחזור לליגה הבכירה.