קובי דנינו: "מהפכה בסגל? זה היה מתבקש"

מאמן הפועל מגדל העמק קובי דנינו התייחס לשינויים הרציניים בסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה: "היינו צריכים לחדש ולרענן בכדי לשנות את האווירה. כל המערכת מסביב הרגישה שיש צורך בשינוי". צילום: אבי רביבו, צילום ספורט

היכולת המאכזבת בשנתיים האחרונות נותנת את אותותיה: אחרי שנתיים שבהן הקבוצה נקלעה למאבקי התחתית, בהפועל מגדל העמק החליטו לבצע חריש עמוק בסגל לקראת העונה הבאה.
במגדל העמק הבינו שיש צורך להזרים דם חדש והצליחו ליישם בפועל את מבוקשם די מהר. הקבוצה פתח את אימוניה בשבוע שעבר עם סגל כמעט חדש לחלוטין. אגב, עשרה משחקני הסגל עם מקומיים.
המאמן קובי דנינו, שזוכה להערכה גדולה במועדון, נשמע שבע רצון. "בלי יותר מדי רעש בנינו קבוצה כמעט חדשה לגמרי", אומר המאמן דנינו שהוביל מהפכה רצינית בסגל, "כבר במחזורים האחרונים של העונה שחלפה ידעתי בדיוק מה אני רוצה. בגדול רוב הסגל שלנו כבר בנוי ומאורגן. אולי נביא חיזוק לחלק הקדמי, אבל לא בלחץ מזה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לגבי השינויים הגדולים בסגל, הוסיף המאמן דנינו: "היינו צריכים לחדש ולרענן בכדי לשנות את האווירה. כל המערכת מסביב הרגישה שיש צורך בשינוי. ואכן הוצאנו את זה לפועל. השינויים האלה התבקשו לאור העובדה שבשנתיים האחרונות הקבוצה הבטיחה את ההישארות רק במחזורים האחרונים, משהו שלא מאפיין את מגדל העמק. המטרה שלנו לקראת העונה הבאה היא קודם כל לא להגיע למאבקי התחתית. אני יודע שיש הרבה שחקנים חדשים וזה לא פשוט לחבר את הפאזל, אבל בשביל זה הביאו אותו ובשביל זה אני מקבל משכורות".
המאמן דנינו גם מרעיף שבחים על ההנהלה: "מצאתי פה במגדל העמק משפחה חמה. אנשים תומכים. מגיעה מילה טובה לחברי ההנהלה, לראשי מחלקת הספורט בעירייה וכמובן לראש העיר אלי ברדה על התמיכה הגדולה ועל השקט התעשייתי".