צרות בצרורות: עפולה סיימה בתיקו מול שעריים, אוגו כנראה שבר את הרגל

על רקע מעמדו המעורער של המאמן אייל לחמן, הפועל עפולה סיימה בתיקו 2:2 מול נועלת הטבלה מכבי שעריים. הקבוצה ספגה עוד מכה לא נעימה: החלוץ הניגרי הצעיר נבדק אמש בביה"ח העמק והתברר כי הוא שבר את רגלו

בזמן שהבלגן בקרב ההנהלה נמשך ומעמדו של המאמן אייל לחמן מוסיף להיות מעורער, הפועל עפולה המאכזבת יצאה במחוזר האחרון למפגש חוץ מול מכבי שעריים,  עוד קבוצה מאכזבת שטרם טעמה ניצחון העונה בלאומית (נועלת הטבלה). מפגש התחתית שנערך במגרש בנס ציונה סיפק משחק דרמטי ורווי מהפכים. ממאדו צ'אם העלה את הקבוצה של אלי מחפוד ליתרון 1:0 בדקה ה-39. מנגד, החבר'ה מעפולה הצליחו להפוך את התוצאה מגולים של יובל שאוט (55) וספואן זועבי (77). האם עפולה בדרך לניצחון? ממש לא. לצ'אם ממאדו היו תוכניות אחרות והוא חילץ נקודה לזכות המקומיים בדקות הסיום (2:2).
הפועל עפולה נותרה במקום ה-12 בטבלה (לפחות זמנית), ובמחזור הבא היא תארח את רמת השרון שנמצאת מעליה בטבלה עם מספר נקודות זהה (9 נקודות).
במהלך המשחק עפולה ספגה עוד מכה לא נעימה כאשר החלוץ הניגרי שלה אוגו צ'קומה נפצע. בהמשך הוא הגיע לבדיקות בבית חולים העמק ושם התברר כי הוא סובל משבר ברגל וכנראה ייעדר תקופה ממושכת.
בתוך כך, אחי נצרת שנפרדה בשבוע האחרון מהמאמן ניסן יחזקאל השיגה ניצחון גדול עם המאמן הזמני על הקווים אדהם הדיה. בדקה ה-68: המגן/קשר המוכשר אנס דאבור העניק לירוקים מנצרת ניצחון 1:0, היה זה ניצחון שני של הקבוצה העונה, שהשכיח את הפתיחה המקרטעת של הקבוצה תחת ניסן יחזקאל.