צניחה חופשית: מגדל העמק עם הפסד שלישי רצוף

הקבוצה של רפי בוסקילה רשמה הפסד שלישי רצוף, הפעם 0:2 ביתי מול צור שלום. בקבוצה שוב זעמו על השיפוט: "פסלו לנו שער חוקי". מאיר גבאי ערך הופעת בכורה ושלומי אזולאי קיבל את אפודת השוער הראשון על חשבון מג'די חלאיילה המאכזב

צניחה חופשית: אחרי פתיחת עונה מדהימה הפועל מגדל העמק מאבדת גובה. הקבוצה של רפי בוסקילה רשמה שלשום(ו') הפסד שלישי רצוף, לאחר שנוצחה בבית מול צור שלום 0:2, משערים של יובל קרן וקובי שריקי (אקס מגדל העמק).
אחרי שבועיים סוערים שכללו אירועים ביזאריים ובעיות משמעת, קיוו במגדל העמק להשיג ניצחון ביתי מול צור שלום בכדי להחזיר את השקט למועדון.


לפני המשחק המאמן רפי בוסקילה ביצע מיני מהפכה בהרכב. הבלם הטרי מאיר גבאי ערך הופעת בכורה לצידו של תום פאר.החלוץ לידור כהן, זכר לאותה תקרית חמורה עם המאמן בשבוע שעבר, פתח על הספסל ואת מקומו תפס נירן רוטשטיין. בנוסף, השוער השני שלומי אזולאי קיבל את חולצת ההרכב הראשון על חשבונו של מג'די חלאיילה המאכזב.


וזה לא הסוף. נתנאל בן סימון הוסט לעמדת המגן השמאלי ואסף מלול פתח בקישור על המשבצת של תום בר יוסף המוצהב.
הפתיחה הייתה שייכת דווקא למקומיים. אבל אחרי שתי החמצות של נירן רוטשטיין בדקות הראשונות, הקבוצה האורחת מצור שלום עלתה ליתרון בדקה ה-29 מרגליו של יובל קרן, שהגיע לאחרונה מעירוני טבריה. במחצית השנייה מגדל העמק הפעילה לחץ גדול בניסיון להשוות כשגם החלוץ לידור כהן עולה מספסל ומחמיץ הזדמנות להשוות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שתי דקות בתוך תוספת הזמן מגדל העמק הצליחה לאזן בזכות שער של דוד מלכה הצעיר, אבל באופן תמוה השופט פסל את השער בטענה לנבדל, שכנראה לא היה ולא נברא. ובזמן שבמגדל העמק זעמו על השופט ואיבדו את העשתונות, האורחים מצור שלום יצאו למתפרצת ועמוק בתוך תוספת הזמן קובי שריקי קבע 2:0.
מאמן מגדל העמק, רפי בוסקילה נשמע מאוכזב בסיום המשחק ואמר בראיון ל"רדיו קול רגע": "שוב פסלו לנו גול חוקי וזה מאוד מאכזב. בסיום המשחק ניגשתי לשופט ואמרתי לו שלא היה אופסייד". לגבי ההפסד השלישי של קבוצתו הוסיף המאמן: "כשהיינו במקום הראשון לא יצאנו מגדרנו אז גם עכשיו אנחנו לא יוצאים מגדרנו. אנחנו עומדים ביעדים שלנו. המטרה שלנו הי