צליחת ספידו בכינרת חוזרת

המשחה המיועד לכל הגילאים החל מגיל 6 ועד ל 80, יכלול שני מסלולי שחייה עממים במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ, ויתקיים בשבת 17 בספטמבר.. פטריסיה בן עזרה

אירוע השחייה העממי יוצא לדרך בפעם ה-68. צליחת ספידו בכינרת הפך עם השנים למסורת של שחייה בקרב דורות של שחיינים ושחייניות בכל הגילאים.
באירוע, לצד ספורטאים בגילאי 80 פלוס, שוחים ילדים מכיתות א' וב' המשלימים את מסלול השחייה העממי במרחק 1.5 ק"מ. השנה אירוע צליחת ספידו בכינרת יתקיים בסימן בטיחות במים, כדי להעלות את המודעות לחשיבות של לימודי שחייה לילדים מכיתה א'.
אירוע השחייה לכל המשפחה, כולל שני מסלולי שחייה עממים במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ. לצורך שמירה על בטיחות הצולחים במים, חלה חובת שחייה עם מצוף מים פתוחים ולאורך המסלול יוצבו רפסודות וסירות הצלה.
כמו כן, הצולחים יענדו צמיד הכולל ברקוד שיאפשר למארגני האירוע (קבוצת בן דרור) ולמשטרת ישראל לבקר את כניסת המבקרים והיוצאים מהאגם. כל אלו נועדו להעניק מעטפת בטיחותית שתבטיח שחייה מהנה ובטוחה לכל הצולחים. בנוסף לכל אלו, מתנדבי ארגון משמר הצלה ימי, ילוו את הצולחים באגם עם קייקים וגלשנים מיוחדים שיעניקו מעטפת בטיחות נפלאה לכל השחיינים שנהנים ממפלס המים הגובה של הכינרת.
בסיום האירוע, כל שחיין יקבל מדליה כאות הוקרה על השתתפותו, שוקו, לחמנייה וחטיף בריאות. בנוסף, הקהל יוזמן ליהנות מהפנינג בחוף צמח המחודש עם הופעה חיה של להקה מקומית, דוכני ספורט ומזון, "פודטראקס" (משאיות אוכל) ואמנים מקומיים שימכרו את יצירותיהם.
כמו כן, בסיום האירוע יוכל הקהל לפגוש את "משמר הצלה ימי" ולקבל טיפים וכלים לשחייה בטוחה במים לכל המשפחה.