פרסום ראשון: שוב נבדקת אפשרות של איחוד בין גלבוע/גליל לעפולה

כפי נחשף לראשונה ב'עמקניוז': ראש עיריית עפולה יצחק מירון וראש המועצה אזורית גלבוע עובד נור בודקים אפשרות של איחוד בין הקבוצות. הבוקר (ב') התקיימה פגישה ראשונית בעניין, בה נכחו גם נציגים משני המועדונים. חיים אוחיון: "מדובר בגישושים ראשוניים". גורמים בעפולה: "איחוד בין המועדונים יכול ליצור קבוצת אחת גדולה בליגה הבכירה"

שוב נבדקת אפשרות של איחוד: נושא האיחוד בין קבוצות הכדורסל של הפועל עפולה וגלבוע/גליל, שתי קבוצות שבימים אלה משחקות בליגה הלאומית ונאבקות ראש בראש על כרטיס העלייה לליגת העל, עולה שוב לכותרות.

כפי נחשף לראשונה הבוקר באתר עמקניוז, ראש עיריית עפולה יצחק מירון וראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור וכן נציגים משני המועדונים, נפגשו הבוקר (ב') בעיריית עפולה ודנו ארוכות  בנוגע לאיחוד אפשרי בעונה הבאה בין קבוצות הכדורסל.

אולם מלא בעפולה. המהלך יכול ליצור מסת אוהדים נהדרת
אולם מלא בעפולה בדרבי, המהלך יכול ליצור מסת אוהדים נהדרת

חשוב לציין כי בשנים האחרונות נפגשו, יותר מפעם אחת, ראשי הרשויות בנוגע לאיחוד, עוד בתקופה שבה אבי אלקבץ ודני עטר היו בשלטון, אבל בכל פעם המו"מ נפל ברגע האחרון בגלל הדברים הקטנים שמסביב. ראשי הרשויות, כמו גם ראשי המועדונים, מודעים לכוח העצום שטמון באיחוד כוחות אזורי, ולכן יזמו את הפגישה. השאלה היא האם הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, הצדדים יהיו מוכנים גם לעשות ויתורים בכדי לממש את האיחוד, שבעיני רבים נראה כמו צעד מתבקש.

חיים אוחיון, הבעלים של גלבוע גליל: בוחן את הנושא ברמת האינטרס
חיים אוחיון, הבעלים של גלבוע גליל: בוחן את הנושא ברמת האינטרס

הבעלים של גלבוע/גליל חיים אוחיון, שנכח בפגישה הבוקר, אמר בצאתו מהפגישה: "מדובר בגישושים תיאורטיים. משהו ראשוני שבו החלפנו דעות. בואו לא נשכח שהקבוצות נאבקות אחת מול השנייה כרגע. אם אני בוחן את הנושא ברמת האינטרס, הרי  שזה יכול ליצור פה מאסה קריטית. כולם מבינים את הכוח שיש באיחוד, אבל מצד שני אסור שזה ייגרע מדברים שכל צד עושה כרגע במחלקות הנוער".

הדקבי האחרון של עפולה וגלבוע באולם הספורט בגן נר
האם בעונה הבאה נראה את אולם הספורט בגן נר מלא באוהדים אדומים עד אפס מקום?

גורמים בעפולה אמרו לאחר הפגישה: "אין ספק שאיחוד זה צעד מתבקש. יש לכך הרבה מאוד יתרונות. בפגישה של היום הצדדים החליפו דעות. כל צד אמר את דברו, וכעת כל צד עושה בדק בית. איחוד בין הפועל עפולה לגליל לגלבוע/גליל יכול ליצור קבוצה אחת גדולה בליגה הבכירה שתייצג את האזור בגאווה".