פרל: "עירוני ר"ג? תהיה סדרה צמודה לחלוטין"

אחרי עונה ארוכה ורבת-תהפוכות בפסגת הליגה, הדבר האמיתי בליגה הלאומית בכדורסל יתחיל הערב (שלישי) עם משחקי הפלייאוף.
הפועל עפולה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה (תהנה מיתרון ביתיות ברבע הגמר), תפגוש בסדרת רבע הגמר את עירוני ר"ג, שרשמה סיבוב שני אדיר עם 12 ניצחונות והפסד בודד. על הנייר מדובר בסדרה שאמורה לנפק מאבק צמוד ומעניין, ומה שמחזק את ההנחה הזו היא העובדה שהפועל עפולה ניצחה העונה בזיסמן את ר"ג, ואלה ניצחו את עפולה בבית.

• עונה לא פשוטה

רגע לפני הפלייאוף, מאמן הפועל עפולה רועי פרל, התייחס לעונה הלא פשוטה שעברה על קבוצתו: "אני חושב שביחס לאיך שהתגלגלה העונה שלנו, עשינו מעל ומעבר. ביחס לכל קבוצות הצמרת הפועל עפולה היא הקבוצה שספגה הכי הרבה מהלומות ברמה האנושית. אם זה פציעות, ואם זה חילופי זרים ואם זה כמעט סיבוב שלם ששיחקנו עם זר אחד. בסך הכל המקום הרביעי זה הישג יפה, כי צריך לזכור שהתקציב שלנו הוא כמעט חצי משל גלבוע/גליל וב"ש, וגם יותר נמוך מהתקציב של ר"ג שמתחתינו וקרית אתא שמעלינו".

• פרל:"אנחנו באים לסדרה צמודה שיכולה ללכת לשני הצדדים."

לגבי הסדרה מול עירוני ר"ג, הוסיף המאמן פרל: "מדובר בשתי קבוצות שהן ברמה די שווה, ולדעתי תהיה סדרה פתוחה לחלוטין. בר"ג משחקים שלושה שחקנים ישראלים שיש להם עבר בליגת העל ושני זרים איכותיים שהם בין הטובים בליגה, אבל אנחנו מתכוונים להסתכל להם בעיניים. אנחנו באים לסדרה צמודה שיכולה ללכת לשני הצדדים. יתרון ביתיות? העונה אנחנו ניצחנו אותם בחוץ והם ניצחו אותנו כאן בבית. בכל מקרה, העיר עפולה צריכה להיות מאחורינו, כי התפקיד של הקהל הוא מאוד משמעותי במשחקי הפלייאוף".

הרכז זיו בן צבי מצוי בספק לקראת המשחק הראשון מול עירוני ר"ג בשל פציעה.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|