גדיש: בן 18 נפצע באורח בינוני עד קשה בקטטה אלימה במספרה

הפצוע פונה למרכז הרפואי העמק בעפולה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. משטרת ישראל חוקרת את האירוע ונסיבותיו

במספרה במושב גדיש שבחבל תענך נפצע היום בערב צעיר בן 18 באופן בינוני עד קשה – ככל הנראה במהלך קטטה. הפצוע פונה למרכז הרפואי העמק בעפולה. שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בתוך המספרה החל ויכוח קולני בין הצעיר לבין מספר חשודים. כל המעורבים יצאו אל מחוץ למספרה שם התפתחה קטטה במהלכה נדקר הצעיר.
שוטרי משטרת ישראל שפעלו בזירת האירוע עיכבו לחקירה 4 חשודים, צעירים באמצע שנות העשרים לחייהם מעפולה. הארבעה נעצרו בחשד למעורבות בקטטה.
מדוברות מד״א נמסר: ״למד״א מרחב גלבוע הגיע דיווח על צעיר שהובא לחבירה עם צוות מד"א בכביש הסמוך למושב גדיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז רפואי העמק צעיר כבן 18 במצב בינוני עם פצע דקירה בפלג גופו העליון״.
זמן קצר לאחר מכן נמסר למד"א מרחב גלבוע על הולך רגל שנפגע ממשאית בכביש 73 סמוך לצומת כפר ברוך. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש״.
ממשטרת ישראל נמסר כי מדובר בהולך רגל שחצה את הכביש נפגע ממשאית. נסיבות התאונה ופרטים נוספים נבחנים ונחקרים על ידי המשטרה ובוחני תנועה.