פיצוץ בהנהלת עפולה: "הייתה פה בגידה ותקיעת סכין בגב"

כפי שנחשף ב"עמקניוז": היו"ר דני אסולין וחברי ההנהלה לשעבר פרדי חייט ומיכה סילקו נפגשו עם ראש העיר. חברי ההנהלה הקיימים זעמו על כך שהמהלך נעשה מאחורי גבם וללא ידיעתם ומאיימים להתפטר. מקורבים לששי יעקב: "סילקו וחייט יכולים רק לפנטז. הם לא ידרכו במועדון"

הפגישה החשאית שנחשפה לראשונה הערב באתר 'עמקניוז', שבמהלכה נפגשו בבניין העירייה ראש העיר איציק מירון, יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (יוזם הפגישה), וכן חברי ההנהלה לשעבר מיכה סילקו ופרדי חייט וגם איש הכדורגל יניב בן מנשה, גרמה למשבר אמון רציני ומתיחות עצומה בהנהלת הפועל עפולה.

בפגישה דנו הצדדים על האפשרות שחברי ההנהלה לשעבר, סילקו וחייט, יחזרו לכוורת הניהולית כשלעת עתה לא ברור באיזה תפקיד ומתי. במקביל, חברי ההנהלה הקיימים בקבוצה, ששמעו על הפגישה  לראשונה דרך הפרסום באתר עמקניוז, רתחו מזעם וכינו את המהלך שנעשה מאחורי גבם 'כבגידה מלוכלכת'. אחד מחברי ההנהלה אמר בתגובה חריפה: "מה שדני אסולין עשה מאחורי הגב שלנו זו בגידה. זוהי תקיעת סכין בגב. ככה לא מתנהלים. חברי הנהלה פה ישקלו את דרכם ויכול להיות שגם יסיקו מסקנות ויתפטרו".


מקורבים לנשיא ששי יעקב, שאף הוא כנראה נפגע מאוד מהמלך שנעשה מאחורי גבו, אמרו: "אנשים פה התבלבלו. מיכה סילקו ופרדי חייט יכולים רק לפנטז על חזרה שלהם לקבוצה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המנכ"ל תומר רחמים הסתפק בתגובה קצרה: "מדוע לא זומנתי לפגישה? כנראה שלא הייתי צריך להיות שם. אני כבר לא מתפלא על כלום בהפועל עפולה וגם לא מתרגש מכלום".

מקורבים לנשיא ששי יעקב, שאף הוא כנראה נפגע מאוד מהמלך שנעשה מאחורי גבו, אמרו: "אנשים פה התבלבלו. מיכה סילקו ופרדי חייט יכולים רק לפנטז על חזרה שלהם לקבוצה. כל עוד ששי יעקב פה, הם לא ידרכו במועדון. בינתיים ששי יעקב שם ערבויות בבקרה ולא אף אחד אחר".

אגב, כולם זוכרים כיצד חברי ההנהלה לשעבר, מיכה סילקו ופרדי חייט, עזבו לפני כשנה את הקבוצה בטונים צורמים לאחר שטענו כי לא קיבלו סמכויות וכי במצב הקיים אין להם מה לעשות במועדון.

• לא מן הנמנע שחלק מחברי הנהלה יקחו צעד אחורה

לא בכדי בטרם הפגישה שנערכה היום אמר מיכה סילקו: "אף אחד לא בא לבזבז פה זמן מבלי לקבל סמכויות".
היו"ר דני אסולין, חשוב לציין, חוזר ומדגיש מצידו כי מהות הפגישה הייתה פוליטית וכלל לא עסקה בנושא הכדורגל.

מכל מקום, ביממה הקרובה צפויה להתקיים ישיבה בין הנשיא ששי יעקב לראש העיר איציק מירון, ולאחריה אולי יתפזר הערפל סביב הפרשייה הסוערת שהלהיטה את האווירה במועדון. בנוסף, לא מן הנמנע שחלק מחברי ההנהלה הקיימים, וביניהם ציון מירקוב ודרור בן משה, שני אנשים יקרים שבאים בהתנדבות ובאהבה למועדון, ייקחו צעד אחורה עקב כל ההתנהלות המביכה הזו במועדון. בכל אופן, משעמם לא יהיה בתקופה הקרובה. צפו להתפתחויות.