פוגרום במגרש: שחקני נערים של נצרת עילית חטפו מכות

קבוצת נערים ב' של נצרת עילית העפילה לליגה הבכירה אחרי ניצחון 2:0 על כפר קרע. בסיום המשחק השחקנים חטפו מכות מאוהדי ושחקני הקבוצה היריבה. המאמן אבינעם כוכבי זעם: "זה לא כדורגל. היה פוגרום. בושה וחרפה"

מה יהיה הסוף? שוב אלימות במשחקי הנוער. קבוצות הנערים ב' של הפועל נצרת עילית וכפר קרע התמודדו אתמול (ג') על כרטיס העלייה לליגה הבכירה, במשחק שנערך במגרש בצור שלום. בסיום המשחק, שהסתיים בניצחון 2:0 של נצרת עילית, פרצה מהומה גדולה במגרש, שבמהלכה שחקני נצרת עילית חטפו מכות.
לטענת אנשי הפועל נצרת עילית, בזמן שהשחקנים שלהם רצו לכיוון היציע בכדי לחגוג את העלייה המרגשת, הם מצאו את עצמם מותקפים בשלל חפצים, שנזרקו מכיוון אוהדי כפר קרע. בהמשך, לטענת אנשי הצוות המקצועי של נצרת עילית, חלק מאוהדי כפר קרע והשחקנים שלה תקפו פיזית את השחקנים של נצרת עילית באגרופים ובבעיטות.

לוידאו מהאירוע שצולם והועלה לפייסבוק ע"י אחמד טאהא, לחצו כאן


שחקנים שלהם תקפו פיזית את השחקנים שלנו. בקושי היו שלושה מאבטחים במגרש שניסו לעצור את המהומה הגדולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"זה לא ספורט וזה לא כדורגל. זה פשוט פוגרום. בושה וחרפה", זעם מאמן הפועל נצרת עילית, אבינעם כוכבי, שראה כיצד חניכיו חוטפים מכות במגרש, "ידענו שהקהל שלהם בעייתי כי במהלך העונה היו איתם בעיות של אלימות. התרענו על זה מבעוד מועד וביקשנו שיהיו יותר מאבטחים. ואז נגמר המשחק והשחקנים רצו לקהל שלנו והורידו את החולצות תוך כדי החגיגות. ופתאום הם קיבלו מטח של בקבוקים וחפצים מכיוון אוהדי כפר קרע.
במקביל, השחקנים שלהם תקפו פיזית את השחקנים שלנו. בקושי היו שלושה מאבטחים במגרש שניסו לעצור את המהומה הגדולה. יאמר לזכות חבר ההנהלה של כפר קרע שניסו בכל כוחם להרגיע את הרוחות".

בחזרה לכדורגל. ההישג של קבוצת הנערים ב' של נצרת עילית בראשותו של המאמן המוערך אבינעם כוכבי, הוא לא פחות ממדהים. הקבוצה הזו, חשוב להדגיש, כמעט ואף אחד באגודה לא נתן לה סיכוי בתחילת העונה. אבל המאמן אבינעם כוכבי, כנגד כל הסיכויים, הצליח להוביל את הקבוצה הזו לעלייה מדהימה בתום עונה מותחת וצמודה, כשלא פחות מ-5 קבוצות נאבקו בצמרת הגבוהה. שאפו.