פאניקה בגלבוע: "שחקנים באים והולכים בלי הכרה"

על רקע הכישלון המתמשך בתוצאות, בגלבוע ממשיכים להחתים שחקנים בלי הכרה. הצטרפו: אבי עמוס, מאור ג'נח, עידן שפשה ועדי אלישע. גורם בקבוצה: "בשביל מה להביא שוער בן 38 ואת עדי אלישע?". צילום תמונת ארכיון

משבר עמוק. בזמן שהקבוצה שקועה במקום האחרון בטבלה וההפסדים הולכים ונערמים (ניצחון בודד ב-12 משחקים), באסי גלבוע ביצעו השבוע סבב נוסף של זעזועים בסגל בתקווה לצאת מהבוץ.
בינתיים למרות כל ההחתמות הקבוצה של רפי בוסקילה לא מצליחה לצאת לדרך חדשה, דבר שמעלה עוד יותר את מפלס הלחץ.
אחרי ההפסד האחרון 0:2 לרובי שפירא, בהנהלת הקבוצה החליטו לחתוך את אדיר דיין ופיליפ וויליקובסקי, שניים שנחשבים לחברים קרובים של המאמן בוסקילה מחוץ למגרש. שחקן נוסף שקיבל שחרור הוא קייס זועבי.
במקביל, הצטרפו השבוע השוער הוותיק אבי עמוס והחלוץ מאור ג'נח, שמגיעים מכפר קרע שבליגה ב'. עוד הצטרפו: החלוץ עידן שפשה והקשר עדי אלישע שמגיעים מהפועל בית שאן. "לא ברור בשביל מה היו צריכים להביא את אבי עמוס בן ה-38? וגם לא ברור בשביל מה להביא את עדי אלישע שיש מספיק קשרים?", אמר השבוע גורם בקבוצה, "כל השינויים האלה שעושים בכל שבוע מחדש מלמדים על הפאניקה הגדולה שיש אצל המאמן והנהלה. מקווים לא לשלם בירידה בסוף העונה". היו"ר אוהד אפרים לא מאבד תקווה: "יש לנו קבוצה טובה ואני לא חושש מירידה".