עצוב: "12 ילדים נותרו ללא אבא"

חוסני זיאדאת, אב לשישה, שנהרג אתמול בתאונת עבודה טראגית, כשצמיג משאית שניפח התפוצץ וגרם למותו, היה איש מוערך ואהוד בכפר מוקיבלה בגלבוע בו התגורר. לפני מספר שנים הוא אימץ 6 ילדים של אחות של אשתו ויחד גידל בכבוד רב בביתו 12 ילדים. 1500 איש ליוו אותו בדרכו האחרונה

חוסני זיאדאת, 38, אב לשישה ילדים, שגידל בביתו החם והאוהב עוד 6 ילדים נוספים, נהרג אמש בתאונה טרגית בפנצ'רייה שבבעלותו בכפר מוקיבלה שבגלבוע. זיאדאת ניפח צמיג של משאית ובמהלך העבודה הצמיג התפוצץ וגרם למותו. הידיעה על המוות הטראגי גרמה להלם מוחלט בכפר.
לא פחות מ-1500 משתתפים ליוו אותו בדרכו האחרונה, בינהם גם סגן ראש המועצה האזורית גלבוע. מרבית המשתתפים הגיעו להלוויתו של זיאדאת מהכפר בו התגורר, ותושבים נוספים מכל האזור, חלקם מהמגזר היהודי שנחשבו לחבריו ולקולגות בעבודתו, הגיעו אף הם לחלוק לו כבוד אחרון.

הפנצ'רייה בה קיפח את חייו חוסני זיאדאת
הפנצ'רייה בה קיפח את חייו חוסני זיאדאת

אמין זיאדאת, דודו של חוסני סיפר: "זה לא נתפס שהוא כבר לא איתנו. רק בלילה הקודם למותו נפגשנו, שוחחנו וצחקנו יחד, ויום אחרי הבן אדם כבר לא בן החיים. זה כל כך עצוב לנו ולכל המשפחה. חוסני יישאר בלבנו לעד, וננציח את זכרו. תמיד נזכור אותו כאיש משפחה למופת. לפני מספר שנים הוא אימץ את ששת ילדיהם של אחות של אשתו ובעלה שנפטרו.
ששת האחים הצטרפו לששת הילדים הביולוגיים שלו ומאז כולם חיים בבית אחד כשחוסני הקפיד לפרנס את הבית בכבוד רב, מעבודה קשה בפנצ'רייה שבבעלותו ושבה גם מצא את מותו הטרגי.  כל הכפר אבל על מותו של חוסני וייקח עוד זמן עד שנתאושש. עכשיו יש 12 ילדים שנותרו ללא אבא".