עפולה: שחררה לחץ מול יבנה, שלומי ברטלר ימונה לדובר

דווקא אחרי שבוע סוער וללא מאמן ראשי על הקווים, הפועל עפולה הציגה משחק נפלא בדרך לניצחון 2:0 על מכבי יבנה. שאוט וגודלמן כיכבו במרכז השדה, וגיא דיין נכנס כמחליף ועשה שינוי. לראשונה אחרי הרבה שנים, היו"ר דני אסולין חזר לשבת בספסל, וזה השפיע לטובה. שלומי ברטלר צפוי לקבל את משרת הדובר בימים הקרובים

שמו את הצרות מאחוריהם והתרכזו בכדורגל: אחרי שבוע סוער במיוחד שכלל פיטורים של המאמן ניסן יחזקאל, הפועל עפולה התייצבה אתמול למשחק ביתי קריטי מול מכבי יבנה במסגרת הסיבוב השני של הליגה הלאומית והשיגה ניצחון גדול 2:0 ששיחרר לחץ עצום במועדון.

מי שכבשו את השערים לזכות עפולה במשחק היו יובל שאוט וגיא דיין, שכבשו מול מכבי יבנה גם בסיבוב הקודם. באופן כללי הפועל עפולה נראתה מצוין, במיוחד במחצית השנייה בה הציגה כדורגל מהנה שגרם לאוהדים ליהנות. יובל שאוט ונתנאל גולדמן הבריקו בקישור והיו פשוט נפלאים. גיא דיין, שעבר תקופה לא פשוטה באופן אישי, נכנס בחצי השני והוכיח שהוא מעל הליגה הזו, וזאת כשהראש שלו מרוכז במגרש ולא בדברים שמחוצה לו. מתיאס מרטין (נפצע במשחק) רץ בלי הפסקה והיה אחד הבולטים במגרש, כמו גם המגן דור מליחי שהציג משחק יוצא מן הכלל בצד ההגנתי.


היות והקבוצה טרם מינתה מאמן חדש, מה שצפוי לקרות ב-48 השעות הקרובות, מאמן הכושר שרון כץ עמד עלה קווים ונראה היה שהוא הכין את הקבוצה בצורה מצוינת. רגע לפני המשחק היו"ר דני אסולין נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני מאמין בכם. אתם הקבוצה הכי טובה בליגה. תנו מה שאתם יכולים על המגרש".


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 

אגב, לראשונה אחרי כמעט עשור, היו"ר המיתולוגי דני אסולין חזרת לשבת בספסל מאחר והרגיש צורך לחזק את השחקנים בתקופה הקשה. מה שהשפיע כנראה על השחקנים לטובה, שהרגישו מחויבות גדולה יותר.

המחצית הראשונה הייתה נטולת מצבים, ושתי הקבוצות שיחקו יותר מבוקר ובקושי הגיעו למצבים. אבל בחצי השני הפועל עפולה רשמה את אחת המחציות הטובות שלה העונה, כאשר היא מציגה כדורגל שוטף ומהנה לעין שמבוססים על מהלכי כדורגל יפים, ולא פחות חשוב מכך היא תרגמה את היתרון שלה במגרש גם לשערים.

גיא דיין מהפועל עפולה. הכפיל את התוצאה
גיא דיין מהפועל עפולה. קם מהספסל והכפיל את התוצאה

בדקה ה-52 מתיאס מרטין בישל ליובל שאוט, שמתוך הרחבה שיחרר בעיטה מדויקת לפינה וקבע 1:0, ורץ לכיוון הספסל בכדי לנשק את היו"ר דני אסולין. בדקה ה-68 עפולה הכפילה את התוצאה מרגליו של המחליף גיא דיין, לאחר שזה נהנה מבישול מדהים של נתנאל גולדמן בתוך הרחבה.

בעניין אחר. ראשי הפועל עפולה קיבלו החלטה למנות דובר למועדון, וזאת לאחר שמאז פתיחת העונה המנכ"ל תומר רחמים מילא את התפקיד. אתמול (ו') התקיימה פגישה בין היו"ר דני אסולין לשלומי ברטלר, והאחרון צפוי בימים הקרובים לקבל את משרת הדובר באופן רשמי. ברטלר, שנחשב לדמות מוערכת בקרב אנשי הכדורגל בעמק, הוזכר כמועמד לתפקיד בתחילת העונה אך בסופו של דבר המהלך לא יצא לפועל. כעת, מינויו של ברטלר, לשעבר מגיש תכנית 'היציע הצפוני' ברדיו קול רגע וכיום מורה לתקשורת בבית ספר ויצו ניר העמק, עשוי להתממש לאחר פגישה נוספת שצפויה להתקיים בימים הקרובים עם היו"ר דני אסולין.