עפולה שוב התפרקה בבית, המנכ"ל השתולל ואיים לעזוב: אייל לחמן בדרך החוצה? 

בושה: הפועל עפולה הובילה 2:0 במשחק הביתי מול רמת השרון, אבל ב-17 הדקות האחרונות התפרקה לחלוטין וירדה מבוישת עם הפסד 4:2 מביך. חברי ההנהלה רתחו מזעם. האם סוף דרכו של לחמן מתקרב? גורמים בקבוצה: "חייבים זעזוע" 

 

הפועל עפולה כמרחקה: אחרי שבוע גועש וסוער, במיוחד בגזרת המאמן אייל לחמן שהיה בסופ"ש האחרון באלבניה בתור פרשן, מה שגרר ביקורת נוקבת מקיר לקיר, הפועל עפולה חטפה הערב (ב') עוד מהלומה רצינית בליגה. הקבוצה המאכזבת של אייל לחמן רשמה הפסד ביתי כואב במיוחד 4:2 מול רמת השרון במסגרת המחזור ה-10 של הליגה הלאומית.


בעשרת משחקי הליגה עד כה צברה עפולה 9 נקודות מ-30 אפשריות, כשהיא עם ההגנה הגרועה בליגה-22 שערים חובה


דווקא את המשחק מול רמת השרון פתחו העפולאים בצורה נהדרת וכבר אחרי 25 דקות הוליכו 2:0 משערים של יובל שואט וכארם ארשיד. האם עפולה בדרך לניצחון שיוציא אותה לדרך חדשה? תשכחו מזה. ב-17 הדקות האחרונות של המשחק נרשם פרק מביך בהיסטוריית המועדון לאחר שהקבוצה האורחת מרמת השרון עשתה מהפך אדיר בדרך ל-4:2 שהימם את הנוכחים במגרש. בסיום המשחק האוהדים, כך גם חברי ההנהלה רתחו מזעם.

השחקנים ירדו בבושת פנים ולא ידעו היכן לקבור את עצמם מרוב בושה ואכזבה. "בושה וחרפה. אנחנו חייבים זעזוע. ככה אי אפשר להמשיך", אמר גורם במועדון לאחר ההתפרקות המביכה.
האם הפעם אייל לחמן ישלם בתפקידו? כנראה שבקרוב מאוד נקבל את התשובות. בתוך כך, על פי גורמים בקבוצה המנכ"ל תומר רחמים השתולל בסיום וזעם על השחקנים.