עפולה עלתה זמנית למקום ה-4: "אין לחץ וזה עושה לנו טוב"

רגע לפני הדרבי המסקרן מול נצרת עילית, עפולה השלימה ניצחון שני רצוף בפלייאוף העליון אחרי שהביסה את אחי נצרת 0:3 (כבשו: טויטו, סיידר וצלישר). נכון לעכשיו עפולה מרוחקת 6 נקודות מהמקום ה-2 שמוביל לליגת העל

ככה זה שאין לחץ: להזכירכם, הפועל עפולה עלתה לפלייאוף העליון בעור שיניה (בזכות הפרש שערים עדיף) ובעיקר כשהיא מצויה במומנטום שלילי לאחר חודשיים ללא ניצחון, דבר שהוביל ללחץ גדול במועדון מבירת העמק. אלא שמאז ההעפלה נדמה שהלחץ נעלם לחלוטין בקבוצה וזה עושה רק טוב.
רגע לפני המפגש המסקרן מול הפועל נצרת עילית, הקבוצה של אופיר חיים (עדיין לא ידוע עם ימשיך עונה נוספת) השלימה ביום שישי ניצחון שני רצוף בפלייאוף העליון, לאחר שהביסה 0:3 את אחי נצרת באצטדיון עילוט. דודו טויטו כבש ראשון (36), אליאור סיידר הכפיל (55) ועומר צלישר נעל את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בזכות הניצחון הפועל עפולה העפילה באופן זמני למקום הרביעי בליגה, ונכון לעכשיו היא מרוחקת 6 נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל. וזאת כאשר נותרו לה חמישה משחקים עד לסיום העונה, ואחד מהמפגשים האלה הוא מול הפועל חדרה שבמקום השני. האם שוב חוזרים לפנטז על עלייה? בקבוצה מבירת העמק מעדיפים להדחיק בינתיים את המחשבות האלה, כי בפעם האחרונה שהתחילו לדבר על עלייה כולם יודעים איך זה נגמר (חודשיים ללא ניצחון).
"אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה הטבלה. העובדה שאין לחץ מסביב זה רק עושה לנו טוב", אומר שחקן בכיר בעפולה, "אמרנו כבר שהעונה רחוקה מלהסתיים. נלחם עד הדקה האחרונה של המשחק האחרון. עלייה? לא מדברים על זה בכלל. בפעם האחרונה שהיו דיבורים סביב העניין הזה-אז הגיעה הנפילה שלנו".