עפולה: עימות חריף בין מאמן קבוצת הנוער למנהל המחלקה

עדי ראייה במקום סיפרו: בתום ההפסד הביתי (2:1 לג'וליס), ניגש מנהל המחלקה עמי אסייג למאמן קלוד דהן ואמר שלו שמחר הוא צריך להגיע לפגישה. המאמן התפרץ לעברו ואמר: "מי אתה בכלל, אין לך מושג בכדורגל"). אסייג, שהופתע מהתגובה החריפה, אמר לו: "היית מאמן פח ותישאר כזה". מחר היו"ר דני אסולין יקיים ישיבה דחופה בעניין

חציית גבולות: עימות מילולי חריף ובוטה אירע אתמול בסיום משחקה של קבוצת הנוער של הפועל עפולה, שהפסידה 1:2 לג'וליס, לאחר שספגה שער דרמטי בדקה ה-90. תתפלאו לשמוע אבל בעימות הזה היו מעורבים דווקא מאמן הקבוצת הנוער קלוד דהאן והמנהל המקצועי של המחלקה עמי אסייג, שלעיני הורים ושחקנים ניהלו ויכוח קולני.
עדים שנכחו במגרש סיפרו כי מיד לאחר ההפסד הביתי המאכזב, הפסד רביעי בחמישה משחקים, אסייג ניגש למאמן ואמר לו שמחר תתקיים ישיבה דחופה. בנקודה זו המאמן הוותיק, כך על פי עדי ראייה, התפרץ בזעם לעבר אסייג ואמר לו כמה מילים בוטות, ובין השאר סינן לעברו: "מי אתה בכלל, אין לך שום מושג בכדורגל".
אסייג, שהיה בהלם מהתגובה החריפה, לא נותר חייב ועל פי גורמים שנכחו במקום הגיב ואמר: "היית מאמן פח ותישאר כזה". בהמשך, השניים עידכנו את יו"ר המועדון דני אסולין, שהחליט לקיים מחר ישיבה דחופה בניסיון ליישר את ההדורים, אם בכלל יצליח.
אסולין, יש לציין, מוצא את עצמו בסיטואציה לא נעימה בכלל. מצד אחד הוא מאוד מעריך את מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, ומצד שני המאמן קלוד דהן הוא גיסו, לפיכך היו"ר מוצא את עצמו בין הפטיש לסדן.
כך או כך, במועדון מבינים שמדובר באירוע חמור ביותר שמחייב טיפול מיידי.
קלוד דהן סירב להגיב לכתבה ואת תגובתו של עמי אסייג לא ניתן היה להשיג.