הפועל עפולה עברה בבקרה התקציבית: "שכל המלעיזים יאכלו את הכובע"

צפירת הרגעה: ראשי הפועל עפולה נשמו לרווחה לאחר שהבקרה התקציבית אישרה את תקציב המועדון לקראת עונת 2018/19. היו"ר דני אסולין: "עברנו שבוע לא פשוט. אני מודה לחברי ההנהלה ולראש העיר איציק מירון שעשו הכל בכדי שהקבוצה תעבור בבקרה"

חיה ונושמת: בהפועל עפולה נשמו לרווחה לאחר שהבקרה התקציבית אישרה את תקציב המועדון לקראת עונת 2018/19. משמעות הדבר: הקבוצה תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית.
כזכור, הקבוצה לא עמדה בדרישות הבקרה, שמצידה איימה בעונש של הורדת ליגה. אבל אז בעפולה פנו לביה"ד העליון של ההתאחדות, שהעניק למועדון ארכה נוספת על מנת לעמוד בדרישות הבקרה (עד לתאריך 13.8). אחרי שעשו שמיניות באוויר והפכו עולמות בכדי לגייס את התקציב הנדרש, בעפולה הצליחו לקבל את האישור המיוחד ממש ברגע האחרון. וזה קורה שבועיים לפני פתיחת הליגה, שתצא לדרך ב-24 לחודש.
גורם במועדון שיחרר קיטור ותקף את המבקרים מבחוץ: "היו הרבה אנשים שציפו וקיוו שניכשל, אבל לשמחתי עברנו בבקרה ועכשיו כל המלעיזים למיניהם יאכלו את הכובע ויחזרו לחורים שלהם".
גם יו"ר המועדון, דני אסולין, שיחרר אנחת רווחה גדולה: "עברנו שבועיים לא פשוטים שבהם היינו בלחץ בלתי רגיל. אני מודה לחברי ההנהלה שנתנו כתף והפכו עולמות וכמובן לראש העיר איציק מירון, שבלעדיו לא היינו מצליחים לעבור בבקרה. כעת מה שנשאר לנו זה להעביר את השחקנים בבקרה ואני מקווה שכולם יעברו ואז נוכל להתחיל את העונה כמו שצריך".