עפולה: סולארי קיצץ את שכרו בכ-25 אחוזים וימשיך

אחרי שהמעבר שלו לאחי נצרת כשל ברגע האחרון, הארגנטינאי המאכזב ששכרו מוערך ביותר מ-30 אלף שקלים ברוטו לחודש הסכים לקצץ בשכרו ויישאר. עפולה תארח היום (ו', 15:00) את אחי נצרת של האקס ניסן יחזקאל: "משחק קריטי שיכול לקבוע אם נהיה בפלייאוף העליון או לא". הקהל העפולאי יישב ביציע המערבי (הישן)

לאחר תקופה של אי ודאות, הפועל עפולה הודיעה השבוע כי דויד סולארי ימשיך במועדון, וזאת לאחר שהקשר הארגנטינאי הסכים לקצץ בשכרו.
הארגנטינאי, שמחזיק בחוזה עד תום העונה, נחשב לשחקן בעל השכר הגבוה במועדון. על פי ההערכות שכרו החודשי מסתכם ביותר מ-30 אלף שקלים ברוטו. עד כה הוא תרם 5 שערים בליגה ועוד 1 בגביע הטוטו, ולמעשה מאז פתיחת העונה קיימת אכזבה גדולה מיכולתו. בחלון.
בינואר היה ניסיון להיפרד ממנו, כשאחי נצרת כבר הסכימה לקלוט אותו. אלא שהקבוצה מהמגזר התקשתה להעמיד ערבות "חיה" בבקרה התקציבית וכך, ממש ברגע האחרון, המעבר שלו לנצרת כשל. בשלושת השבועות האחרונים הוא נעדר מהאימונים בגלל מחלה, ובד בבד נדמה היה כי היחסים בין השחקן להנהלה עלו על שרטון.
כאשר מקורבים לשחקן טענו כי הקבוצה לא הפקידה לו משכורת מלאה, ומנגד היו גורמים במועדון שטענו כי השחקן 'מושך' בכוונה, לכאורה, את ימי המחלה.

• האולטימטום של אייל לחמן

במהלך השבוע התקיימה שיחה בין סולארי למאמן אייל לחמן, ובמהלכו האחרון הציב אולטימטום בפני השחקן. "אי אפשר להמשיך במתכונת הנוכחית. או שאתה בקבוצה או שלא", אמר המאמן לשחקן בשיחה ביניהם. בהמשך התקיימה שיחה בין הנשיא ששי יעקב לשחקן, ובמהלכה הצדדים כבר הגיעו לעמק השווה. כשעל פי גורמים בקבוצה השחקן הסכים לקצץ את שכרו בכ-25 אחוזים.
גורם במועדון אמר: "אנחנו שמחים שהשחקן בא לקראת הקבוצה והסכים לקיצוץ בשכרו. אנחנו מקווים שיחזור לכושר במהרה ויתרום את מה שמצפים ממנו".

 • ניסן יחזקאל חוזר למגרש בעפולה

הליגה הלאומית מגיעה לשלבי ההכרעה וקרבות המיקום הולכים ומתעצמים. עפולה שמדוגרת במקום ה-11 בטבלה עם 32 נקודות תארח היום (ו', 15:00) את אחי נצרת שבמקום ה-10 (33 נקודות).
בעפולה מייחסים חשיבות גדולה למשחק הקרוב בגלל שאחי נצרת צמודה בטבלה, וגם לאור העובדה שנותרו 6 מחזורים בלבד עד למשחקי הפלייאוף.

ניסן יחזקאל חוזר למגרש של עפולה
ניסן יחזקאל חוזר למגרש של עפולה

כמו כן, אסור לשכוח את העובדה שמי שעומד על הקווים של אחי נצרת הוא לא אחר מאשר ניסן יחזקאל, שפתח את העונה הנוכחית בבירת העמק ופוטר מעפולה בטונים צורמים לפני כחודשיים עקב הכישלון בתוצאות.

"אנחנו מזמינים את הקהל העפולאי להגיע בהמוניו ולתמוך בקבוצה. יש לנו קבוצה תוססת ואטרקטיבית. מדובר במשחק קריטי שעשוי לקבוע אם הקבוצה תהיה בפלייאוף העליון או לא. לנוחיות הקהל, קיבלנו החלטה שהאוהדים העפולאים יישבו במשחק הקרוב ביציע הישן ולא מול השמש", אמר חבר ההנהלה דרור בן משה.