עפולה: נס כיפור למיכאל בן החמש

דרמה בצום: ישראל מועלם, חילץ את בנו מיכאל לאחר שזה נפל לשוחה בעומק של מטר ושמונים סמוך לקולנוע קייצי בעפולה

ישראל מועלם, מעצב שיער מעפולה טייל במהלך יום הכיפורים באזור רחוב שרת בעיר, בסמוך לקולנוע קייצי. יחד איתו היו רעייתו ההרה ובנו הבכור מיכאל בן החמש. אבל מה שהחל כטיול לילי תמים ושגרתי כמעט והסתיים באסון, לאחר שבנו מעד ונפל לשוחת ביוב בכיכר ברחוב וחולץ לאחר פעולה נחושה ומהירה של האב והאם.
"האירוע הקשה שאותו לא נשכח בתקופה הקרובה ארע קצת לאחר השעה 11 בלילה", סיפר האב, "טיילנו כמו רבים מתושבי העיר בכיכר קייצי בעפולה. בננו מיכאל שיחק עם האופניים שלו ולא הפסיק לחייך. לפתע רעייתי הבחינה שהוא נפל לבור. מדובר בבור שלהערכתי בעומק של מטר ושמונים, כשהמים בגובה של 20 סנטימטר. רעייתי פנתה מיד למשוך אותו חזרה ואני במקביל קפצתי פנימה בכדי למשוך את מיכאל החוצה.
היה לי ברור שצריך לפעול מהר ובקור רוח כדי לחלץ את הילד. לשמחתי זה נגמר עם סוף טוב, ממש נס יום הכיפורים שלנו, כשהצלחנו להוציא את מיכאל המבוהל כשהוא ואני רטובים ומלוכלכים. לקח לנו הרבה זמן להתאושש מהאירוע הקשה הזה, בעיקר לרעייתי ולילד שישן איתנו כל הלילה.

איזור בור הביוב בו נפל הילד מיכאל מועלם
איזור בור הביוב בו נפל הילד מיכאל מועלם

הוא שיתף אותנו באותם רגעים בהם הוא היה בתוך המים וסיפר הוא פחד שלא ימצאו אותו. לכל הורה קשה לשמוע משפט כזה. כולי תקווה שמי שצריך ייקח פה אחריות.
אני לא רוצה בכלל לחשוב מה היה קורה אם היה נופל לשם ילד קטן יותר מבלי שהורה ישים לב. בכוונתי לבדוק את ההיבטים המשפטיים באירוע הזה עם עורך דין כבר בימים הקרובים, ואם יהיה צורך אגיש תביעה על רשלנות", סיכם האב הנרגש.

תגובות:
ממי נעם נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות על שלח ההיבטים.
מעיריית עפולה נמסר: "איננו מקלים ראש בחומרת האירוע שפרטיו אינם מוכרים לנו , ואף לא התקבל בגינו כל דיווח במוקד העירוני. אנו בודקים את האירוע  ונפנה את תשומת לב תאגיד המים מי נעם האחראים על תשתיות הביוב בעיר".