עפולה ניצחה את נ.עילית בדרבי: "יש לנו קבוצה עם אופי ענק"

נצרת עילית הובילה ראשונה (מוטי מלכה, 40), אבל יובל שאוט ונתנאל גולדמן סידרו מהפך 1:2 לזכות הפועל עפולה, שהוציאה 7 נקודות ב-3 המחזורים האחרונים. שחקן בעפולה: "המשבר מאחורינו, אנחנו על הגל"

 

התנופה של הפועל עפולה נמשכת. אחרי ניצחון חוץ על הפועל ר"ג ותיקו מול מכבי נתניה בבית, הקבוצה של אייל לחמן השיגה עוד ניצחון חוץ חשוב, הפעם בדרבי הלוהט מול הפועל נצרת עילית באצטדיון גרין 2:1 (בשלושת המשחקים האלה עפולה חזרה מפיגור).
מי שכבש לזכות עפולה, ניחשתם נכון, הוא יובל שאוט. הקשר העפולאי בן ה-27 מציג יכולת כיבוש נפלאה. המספרים שלו פשוט בלתי נתפסים: 13 שערים ב-12 המשחקים האחרונים של הקבוצה.
בשלושת המחזורים האחרונים הפועל עפולה השיגה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות, ונראה שהמשבר כבר מאחוריה. מנגד, הפועל נצרת עילית עדיין שקועה עמוק מתחת לקו האדום.
מי שעלתה ליתרון ראשון זו דווקא הקבוצה של עידן בראון בדקה ה-40: מוטי מלכה הבקיע מרחוק עם בעיטה אדירה לחיבורים מ-30 מטרים. שתי דקות מאוחר יותר האורחים מעפולה הצליחו להשוות. כובש השער: יובל שאוט שנמצא בכושר שיא. בדקה ה-67 המקומיים ספגו מכה קשה כאשר הבלם ג'ניה ברקמן הורחק באדום, מה שעזר לעפולאים להגביר את הלחץ בדקות הסיום. 8 דקות לפני תום המועד החוקי המהפך העפולאי הושלם, כאשר נתנאל גולדמן ניצל חור בהגנת נצרת עילית וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב 2:1.
"יש לנו קבוצה עם אופי ענק שלא מרימה ידיים, והוכחנו את זה בשלושת המשחקים האחרונים. במשבר כבר מאחורינו. אנחנו על הגל", אמר שחקן בהפועל עפולה לאחר המשחק.