עפולה: נחנכו רחוב וגינת משחקים על שמה של הזמרת עפרה חזה ז"ל

עיריית עפולה חנכה פרויקט נוסף במסגרתו קראה גן שעשועים ורחוב חדשים על שם הזמרת האהובה עופרה חזה ז"ל. בכך מצטרפת חזה לנשים גבורות מהתנ"ך וגבורות תרבות מימינו שזכו אף הן ששמן יתנוסס על שמות הרחובות בשכונת רובע יזרעאל.

לאחרונה בחר מגזין המוזיקה הבינ"ל היוקרתי "רולינג סטון" בזמרת הישראלית עפרה חזה ז"ל כאחת מ-200 הזמרים והזמרות הגדולים בעולם בכל הזמנים. בוועדת השמות של עיריית עפולה מצאו לנכון כמה חודשים לפני הכבוד הגדול לו זכתה חזה ז"ל ממגזין המוזיקה הנחשב, לקרוא רחוב על שמה והשבוע כאמור החלטה זו בוצעה וזאת במקביל לחנוכת גן שעשועים רחב ידיים הנמצא ברחוב שיישא אף הוא את שמה.

גן המשחק החדש ע"ש עפרה חזה ז"ל
מבט מהאוויר על גינת המשחקים ע"ש עפרה חזה ז"ל

כידוע, במהלך השנים האחרונות הקימה עיריית עפולה עשרות פארקים וגני שעשועים ברחבי העיר ובימים האחרונים סיימה להקים גינת שעשועים נוספת סמוך לרחוב יפה ירקוני. בטקס משותף אותו הפיק אגף קהילה ובו השתתפו ראש העיר אבי אלקבץ, חברי מועצה והנהלת העירייה, חנכו את הפארק החדש וכן את שמו של הרחוב החדש, שניהם, כאמור על שמה של הזמרת הנערצת.
יש לציין כי ההחלטה לקרוא רחוב על שמה של עופרה חזה התקבלה בעקבות בקשות של תושבות ותושבי העיר במשך השנים וההחלטה התקבלה פה אחד ע"י חברי הוועדה. הרחוב החדש מתחיל מהכניסה הראשית לפארק העירוני ברחוב חטיבת כפיר, חוצה את רחוב יפה ירקוני ומסתיים ברחוב יעל רום. בסמוך אליו ישנם רחובות נוספים הנושאים שמות נוספים של גבורות מהתנ"ך וכן גבורות תרבות וביניהן נעמי שמר, לאה גולדברג, שושנה דמארי, תרצה אתר יונה וולך ואחרות.