עפולה: מרכז הזדמנות ייפתח במתחם "ברוש"

מרכז הזדמנות המהווה מרכז תעסוקה ייפתח בקרוב במשרדי החברה הכלכלית במתחם "ברוש" ויפעל תחת אגף קהילה של עיריית עפולה בשיתוף משרד הכלכלה ומשרד הרווחה.
צילום: דוברות עיריית עפולה

בימים האחרונים נחתה על שולחנו של ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, בשורה משמחת מאוד לפיה התקבל אישור על הקמת מרכז הזדמנות בעפולה, לאחר תהליך ארוך של אישורי משרדי הממשלה לתקציב ייעודי להפעלת המרכז.
'מרכזי הזדמנות' הם מרכזי תעסוקה עירוניים, בשיתוף עם רשויות מקומיות ברחבי הארץ והינם חלק מרשת תשתיות התעסוקה של זרוע העבודה במשרד הכלכלה ובשיתוף עם משרד הרווחה והביטחון החברתי. מרכזי הזדמנות מספקים סיוע תעסוקתי להשתלבות בשוק העבודה למגוון רחב של אוכלוסיות וקהלי יעד.
כאמור, בקרוב יוקם מרכז הזדמנות חדש בעפולה, אשר ישב במתחם "ברוש", תחת אגף צעירים וקהילה. המרכז יתכלל את כל הפעילויות הנוגעות בעולם התעסוקה בעפולה, ויעבוד מול השותפים הפועלים בעיר נכון להיום, כגון: לשכת התעסוקה, רכזי תעסוקה לגיל השלישי ולצעירים, כולל תכניות ייחודיות כגון: תעסוקה שווה ואימהות צעירה, הפועלות תחת פוקוס מרכז צעירים.
תקציבי הפעילות והשכר של המרכז החדש עתידים להגיע לכשני מיליון שקלים המיועדים לאייש משרות של עו"ס, רכזי פרט ומנהל או מנהלת מרכז, שמטרתם להכין את תושבי העיר לעולם התעסוקה, לגייס מעסיקים להצעת משרות חדשות ולעבוד ביחד עם כלל השותפים בתחום התעסוקה.
מנהלת אגף קהילה, תמר דגמי אמרה: "פיתוח מענים של תעסוקה נמצאים בראש סדרי העדיפויות של עיריית עפולה ומשתלב עם המדיניות של ראש העיר אבי אלקבץ. אני מודה לכל השותפים להקמתו של המרכז החדש שייתן מענה מיטבי לתושבי העיר".